- پایگاه اطلاع رسانی موج ارس جلفا - https://mojearasejolfa.ir -

مردم شهرستان جلفا با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه دیگری آفریدند

به گزارش موج ارس جلفا [1]، مردم انقلابی و ولایت مدار شهرهای جلفا، شمال و جنوب هادیشهر، سیه رود و روستای ایری سفلی در جشن سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور و شرکت آگاهانه و گسترده خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه حماسه دیگری را خلق کردند.

مردم همیشه در صحنه هادیشهر با شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «لبیک یا رسول الله» و «نه تحریم، نه ذلت، مذاکره با عزت» در پاسخ به یاوه گویی های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اهانت هتاکانه نشریه فرانسوی به پیامبر عظیم الشأن اسلام از ساعت ۱۱ صبح امروز از مسیرهای تعیین شده به طرف میدان وحدت مکان اصلی تجمع راهپیمایان حرکت کردند.

همچنین شرکت کنندگان در این راهپیمایی با سردادن شعارهای انرژی هسته ای حق مسلم ماست و خروش ملت در ۲۲ بهمن گزینه روی میز ملت، اتحاد و حمایت خود را از آرمان های انقلاب به دشمنان اعلام کردند.

در این راهپیمایی، اقشار مختلف مردم از جمله بازاریان، دانش آموزان و فرهنگیان، نیروهای نظامی و انتظامی، کارگران و کارمندان، زنان، کودکان و پیر و جوان، به یاد سال های پیروزی انقلاب اسلامی مسیر راهپیمایی را طی کرده و از نظام اسلامی حمایت کردند.

در پایان مراسم نیز قطعنامه ۱۰ بندی در فصل الخطاب بودن منویات رهبری، حفظ وحدت ملی، حل مشکلات اقتصادی جامعه، حفظ حقوق ملت ایران در مذاکرات هسته ای، نهادینه سازی اقتصاد مقاومتی، حمایت از ملت های آزادیخواه منطقه، حمایت از اقدامات سپاه در مبارزه با تروریست ها، اعلام انزجار از اقدام توهین آمیز به ساحت پیامبر اعظم، حمایت از انقلاب مردمی یمن و حمایت از دستاوردهای صنعت دفاعی و اقتدار موشکی قرائت و شرکت کنندگان با تکبیرهای خود از بندهای آن حمایت کردند.