این صفحه را چاپ کن!
حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان از وحدت ملی ایران است/ هیچ قدرتی نمی تواند ملت ایران را از راهش باز دارد

امام جمعه شهرستان جلفا گفت: حضور پرشور مردم در مراسم باشکوه راهپیمایی 22 بهمن نشان از وحدت و یکپارچگی ملت ایران دارد و هیچ قدرتی نمی تواند این ملت را از راهش باز دارد.

به گزارش موج ارس جلفا، امام جمعه شهرستان جلفا در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن ماه هادیشهر با اشاره به حضور گسترده و یکپارچه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت:‌ این انقلاب از دل مردم برآمده و همچنان متکی به نیروهای مردمی است و حضور پرشور مردم نشان از وحدت و یکپارچگی ملت ایران است.

حجت الاسلام والمسلمین علی انتظاری تصریح کرد: این حضور گسترده مردم در مراسم باشکوه ۲۲ بهمن نشان می دهد که هیچ قدرتی نمی تواند مردم ایران اسلامی را از راهشان باز دارد.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران با اطاعت از رهبری و اتحاد و همدلی مسئولان نظام و با توکل به خدای منان نشان داده تا آخر در پای حفظ و حراست از ارزش های اسلامی و دستاوردهای انقلاب اسلامی مصمم و استوار ایستاده است.

حجت الاسلام انتظاری تأکید کرد: مسلماً حضور مردم در راهپیمایی امروز پیام شفافی به مستکبران و دشمنان داخلی و خارجی بود، دشمنان امروز باید صدای ملت ایران را بشنوند و دست از زورگویی برداند، بدانند که ملت تا آخر ایستاده است.

وی با اشاره به اینکه پیشرفت های امروز مدیون خون شهداء و انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) است، گفت: امروز به برکت حضور شما مردم در عرصه های مختلف و در سایه پیروی از ولایت و اتحاد در عرصه های مختلف علمی، فن آوری و تکنولوژی به خودکفایی رسیده ایم.

امام جمعه جلفا با بیان اینکه مقام معظم رهبری و همه ملت ایران از توافق در مسئله هسته ای حمایت می کنند، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای و ملت ایران در مذاکرات تأکید بر حفظ حقوق ملت ایران دارند و توافقی قابل قبول است که همراه با عزت مندی و حفظ تمامی حقوق ملت شریف ایران باشد و برخی از مشکلات اقتصادی کشور را مرتفع کند.

وی تأکید کرد: به همه دنیا اثبات شده که مردم ایران گوش به فرمان ولایت از عزت و اقتدار ایران و همه ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع خواهند کرد.

کلمات کلیدی :

اگر این مطلب را مفید ارزیابی کردید لطفاً به اشتراک بگذارید :