- پایگاه اطلاع رسانی موج ارس جلفا - https://mojearasejolfa.ir -

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان از وحدت ملی ایران است/ هیچ قدرتی نمی تواند ملت ایران را از راهش باز دارد

به گزارش موج ارس جلفا [1]، امام جمعه شهرستان جلفا در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن ماه هادیشهر با اشاره به حضور گسترده و یکپارچه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت:‌ این انقلاب از دل مردم برآمده و همچنان متکی به نیروهای مردمی است و حضور پرشور مردم نشان از وحدت و یکپارچگی ملت ایران است.

حجت الاسلام والمسلمین علی انتظاری تصریح کرد: این حضور گسترده مردم در مراسم باشکوه ۲۲ بهمن نشان می دهد که هیچ قدرتی نمی تواند مردم ایران اسلامی را از راهشان باز دارد.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران با اطاعت از رهبری و اتحاد و همدلی مسئولان نظام و با توکل به خدای منان نشان داده تا آخر در پای حفظ و حراست از ارزش های اسلامی و دستاوردهای انقلاب اسلامی مصمم و استوار ایستاده است.

حجت الاسلام انتظاری تأکید کرد: مسلماً حضور مردم در راهپیمایی امروز پیام شفافی به مستکبران و دشمنان داخلی و خارجی بود، دشمنان امروز باید صدای ملت ایران را بشنوند و دست از زورگویی برداند، بدانند که ملت تا آخر ایستاده است.

وی با اشاره به اینکه پیشرفت های امروز مدیون خون شهداء و انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) است، گفت: امروز به برکت حضور شما مردم در عرصه های مختلف و در سایه پیروی از ولایت و اتحاد در عرصه های مختلف علمی، فن آوری و تکنولوژی به خودکفایی رسیده ایم.

امام جمعه جلفا با بیان اینکه مقام معظم رهبری و همه ملت ایران از توافق در مسئله هسته ای حمایت می کنند، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای و ملت ایران در مذاکرات تأکید بر حفظ حقوق ملت ایران دارند و توافقی قابل قبول است که همراه با عزت مندی و حفظ تمامی حقوق ملت شریف ایران باشد و برخی از مشکلات اقتصادی کشور را مرتفع کند.

وی تأکید کرد: به همه دنیا اثبات شده که مردم ایران گوش به فرمان ولایت از عزت و اقتدار ایران و همه ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع خواهند کرد.