این صفحه را چاپ کن!
تجلیل امام جمعه شهرستان جلفا از پرستاران بیمارستان دکتر ساجدی هادیشهر

به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار امام جمعه شهرستان جلفا با حضور در بیمارستان دکتر ساجدی هادیشهر از پرستاران این بیمارستان تجلیل کرد.

به گزارش موج ارس جلفا، به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار امام جمعه و رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جلفا در بیمارستان دکتر ساجدی هادیشهر حاضر شده و از پرستاران این بیمارستان با اهدای شاخه گل و شیرینی به خاطر زحمات و تلاش های شبانه روزی آنان تجلیل کردند.

حجت الاسلام والمسلمین علی انتظاری به همراه مدیر و پرسنل شبکه بهداشت و درمان شهرستان جلفا در تمامی بخش های این بیمارستان از جمله اورژانس، آزمایشگاه، بیماران سرپایی و … حضور یافته و در جریان روند خدمت رسانی پزشکان و پرستاران این واحد درمانی قرار گرفت.

وی همچنین ضمن گفتگو با تنی چند از بیماران در خصوص نحوه ارائه خدمات درمانی و برخورد کادر پزشکی و پرستاران با مراجعه کنندگان سؤالاتی مطرح کرد.

امام جمعه جلفا در حاشیه این تجلیل در جمع مدیر و پرسنل شبکه بهداشت و درمان شهرستان جلفا و برخی از پرستاران بیمارستان دکتر ساجدی هادیشهر اظهار کرد: حضرت زینب (س) پرستار تمام نیکی ها، پرستار تن رنجور ولایت و پرستار ارزش های مقدس عاشورا بودند.

حجت الاسلام انتظاری افزود: امروز نه تنها پرستاران بلکه تمامی زنان جهان باید این سیره و روش را ادامه دهند و در مشکلات صبور باشند.

وی ادامه داد: پرستاری زینب گونه و رعایت عفاف و حجاب دو رکن اصلی شغل پرستاری می باشند.

حجت الاسلام انتظاری تصریح کرد: پرستار کسی است که چشم از خود فرو بسته، از خود و تمایلات خود گذشته، خواب راحت را ترک گفته، خستگی را بر آسودگی ترجیح داده، نگاه از خویش بر گرفته و بر عزیزی که در رنج بیماری گرفتار آمده نگران شده است و رنج بیمار را در خود حس می کند و این رنجوری را بین بیمار و خود تقسیم می کند تا از رنج بیمار بکاهد.

امام جمعه شهرستان جلفا به ثواب و اجر دلسوزی های پرستاران برای بیماران اشاره کرد و گفت: تنها اجر و ثواب این همه دلسوزی و محبت را فقط خدای متعال قدر می بیند و می داند و برای آخرت آنان ذخیره ای می شود.

کلمات کلیدی :

اگر این مطلب را مفید ارزیابی کردید لطفاً به اشتراک بگذارید :