- پایگاه اطلاع رسانی موج ارس جلفا - https://mojearasejolfa.ir -

تجلیل امام جمعه شهرستان جلفا از پرستاران بیمارستان دکتر ساجدی هادیشهر

به گزارش موج ارس جلفا [1]، به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار امام جمعه و رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جلفا در بیمارستان دکتر ساجدی هادیشهر حاضر شده و از پرستاران این بیمارستان با اهدای شاخه گل و شیرینی به خاطر زحمات و تلاش های شبانه روزی آنان تجلیل کردند.

حجت الاسلام والمسلمین علی انتظاری به همراه مدیر و پرسنل شبکه بهداشت و درمان شهرستان جلفا در تمامی بخش های این بیمارستان از جمله اورژانس، آزمایشگاه، بیماران سرپایی و … حضور یافته و در جریان روند خدمت رسانی پزشکان و پرستاران این واحد درمانی قرار گرفت.

وی همچنین ضمن گفتگو با تنی چند از بیماران در خصوص نحوه ارائه خدمات درمانی و برخورد کادر پزشکی و پرستاران با مراجعه کنندگان سؤالاتی مطرح کرد.

امام جمعه جلفا در حاشیه این تجلیل در جمع مدیر و پرسنل شبکه بهداشت و درمان شهرستان جلفا و برخی از پرستاران بیمارستان دکتر ساجدی هادیشهر اظهار کرد: حضرت زینب (س) پرستار تمام نیکی ها، پرستار تن رنجور ولایت و پرستار ارزش های مقدس عاشورا بودند.

حجت الاسلام انتظاری افزود: امروز نه تنها پرستاران بلکه تمامی زنان جهان باید این سیره و روش را ادامه دهند و در مشکلات صبور باشند.

وی ادامه داد: پرستاری زینب گونه و رعایت عفاف و حجاب دو رکن اصلی شغل پرستاری می باشند.

حجت الاسلام انتظاری تصریح کرد: پرستار کسی است که چشم از خود فرو بسته، از خود و تمایلات خود گذشته، خواب راحت را ترک گفته، خستگی را بر آسودگی ترجیح داده، نگاه از خویش بر گرفته و بر عزیزی که در رنج بیماری گرفتار آمده نگران شده است و رنج بیمار را در خود حس می کند و این رنجوری را بین بیمار و خود تقسیم می کند تا از رنج بیمار بکاهد.

امام جمعه شهرستان جلفا به ثواب و اجر دلسوزی های پرستاران برای بیماران اشاره کرد و گفت: تنها اجر و ثواب این همه دلسوزی و محبت را فقط خدای متعال قدر می بیند و می داند و برای آخرت آنان ذخیره ای می شود.