- پایگاه اطلاع رسانی موج ارس جلفا - https://mojearasejolfa.ir -

یادواره شهید مدافع حرم “حاج عباس عبدالهی” در جلفا برگزار شد

به گزارش موج ارس جلفا [1]، یادواره شهید جبهه مقاومت اسلامی “حاج عباس عبدالهی” با حضور سردار اصغر عباسقلیزاده فرمانده لشکر عملیاتی ۳۱ عاشورا، حجت الاسلام والمسلمین علی انتظاری امام جمعه شهرستان جلفا، زاهد محمودی فرماندار شهرستان جلفا، محسن خادم عرب باغی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، جمعی از خانواده های شهدا و ایثارگران ۸ سال دفاع مقدس و همچنین خانواده شهید مدافع حرم “حاج عباس عبدالهی” در مسجد امام زمان (عج) جلفا برگزار شد.

در این مراسم فرمانده لشکر عملیاتی ۳۱ عاشورا ضمن تسلیت شهادت دردانه رسول گرامی اسلام (ص) حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: شهیدان جنگ تحمیلی و مدافعان حرم ثابت کردند که همچنان طنین سیدالشهدا (ع) در جهان بگوش می رسد و پای اسلام ایستاده اند و نمی گذارند مظلومان در هیچ نقطه از عالم هستی بی یاور بمانند.

سردار اصغر عباسقلیزاده بیان داشت: در حال حاضر ایران اسلامی تنها کشوری است که در مقابل اسرائیل ایستاده در صورتی که قدرت های جهان همه گوش به فرمان این رژیم غاصب هستند.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای تفرقه افکنی در بین شیعه و سنی، این ترفند را رویکرد اصلی آن برشمرد و افزود: البته مهمترین برنامه آنها از بین بردن تفکر شیعی در بین شیعیان و بی تفاوت کردن مردم نسبت به این ایدئولوژی است که باید هوشیار بود.

عباسقلیزاده با بیان اینکه «دشمنان همیشه در مقابل اهل بیت (ع) به دنبال توطئه هستند» افزود: دشمنان با ترویج افکار سلفی گری و ناصبی گری موجی علیه فرهنگ غنی اهل بیت (ع)، ایجاد کردند و هدف این بود که مردم به طرف اسلام ناب محمدی (ص) نروند.

وی افزود: تحریم های استعمار از بدو انقلاب تاکنون به خاطر از بین رفتن انقلاب اسلامی ایران است ولی ملت ایران به همراه رهبر آگاه خود ایستاده اند و یک وجب از خاک خود را به استعمار ندادند.

فرمانده لشکر ۳۱ عاشورا با بیان اینکه جبهه های ما جبهه حق و باطل، توحید و شرک بود، تصریح کرد: دفاع همچنان باقی است، امروز خط مقدم ما سوریه، لبنان و غزه است و همه دشمنان می دانند اندیشه امام از مرزها بیرون رفته و این حاصل خون شهدا است و ما همواره باید از درگاه خداوند بخواهیم که حافظان خون شهدا باشیم.

سردار اصغر عباسقلیزاده در پایان خاطرنشان کرد: اطاعت از ولایت فقیه رمز ماندگاری و پیروزی ملت ایران اسلامی در مقابل تمامی تهدیدات و تحریم های دشمنان است.

سردار حاج عباس عبدالهی، روز پنج شنبه ۲۳ بهمن ماه امسال در عملیات شهدای قنیطره بدست گروه های تکفیری و سلفی در سوریه و در دفاع از حرم اهل بیت (ع) به همراه شهید علی سلطان مرادی به درجه رفیع شهادت نایل آمد.