- پایگاه اطلاع رسانی موج ارس جلفا - https://mojearasejolfa.ir -

تریلر حاوی شیشه‌آلات قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال توقیف شد

به گزارش موج ارس جلفا [1] به نقل از فارس، کاظم دهقانی اظهار داشت: با مشارکت مردم و با هوشیاری عوامل پلیس آگاهی شهرستان، تریلر حاوی کالای قاچاق شیشه‌آلات خارجی کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: با عنایت به در پیش بودن عید نوروز، مخلان امنیت اقتصادی اجناس قاچاق خود را بار تریلر کرده و قصد انتقال آنها به یکی از مراکز استان‌ها را داشتند که با مشارکت امت حزب‌الله و با آگاهی و هوشیاری عوامل پلیس آگاهی با دستور ایست پلیس مواجه شده و به دلیل عدم ارائه مدارک مثبته گمرکی خودرو توقیف شده و بار خودرو که شامل بیش از هزار کارتن شیشه‌آلات خارجی بود توقیف شد.

فرمانده انتظامی جلفا در خصوص ارزش تقریبی اجناس قاچاق گفت: با توجه به کمیت و کیفیت بار تریلر ارزش ریالی کالاهای قاچاق مکشوفه بیش از یک میلیارد ریال برآورد می‌شود.

دهقانی با بیان اینکه قاچاق کالا بر تولید اجناس داخلی و بر بازار کار و درآمد ملی اثر مستقیم داشته و از این عمل خلاف قانون تعداد اندکی سود کلان برده و در اقتصاد کشور اختلال به وجود می‌آورند، بیان داشت: چشمان همیشه بیدار پلیس و گوش همیشه شنوای سبزپوشان با تلفن ۱۱۰ آماده دریافت هرگونه اخبار و اطلاعات در تمامی زمینه‌های امنیتی است.