- پایگاه اطلاع رسانی موج ارس جلفا - https://mojearasejolfa.ir -

امام جمعه جلفا بر لزوم تکریم ارباب رجوع در ادارات تأکید کرد

به گزارش موج ارس جلفا [1] به نقل از ایرنا، حجت الاسلام علی انتظاری روز پنج شنبه در نشست شورای اداری این شهرستان گفت: متاسفانه در مواقعی به گونه ای با مراجعین به ادارات برخورد می شود که در شان نظام اسلامی نیست.

وی بر ضرورت تکریم و احترام ارباب رجوع در ادارات تاکید کرد و گفت: رضایت مندی مردم و خوش رویی کارکنان با مراجعه کنندگان باید سرلوحه خدمت در جامعه اسلامی باشد.

امام جمعه جلفا خطاب به مسوولان گفت: اغلب مراجعه کنندگان به ادارات با قوانین آشنایی کامل ندارند و ضروری است کارکنان با هدف خدمت صادقانه در چارچوب قانون تلاش کنند.

حجت الاسلام انتظاری رعایت نکردن موازین اسلامی و قانون اساسی در ادارات را زمینه ساز بروز مفاسد اقتصادی بیان کرد و افزود: منشاء رشوه خواری و بسیاری از خیانت ها به بیت المال و اموال عمومی پایبند نبودن کارگزاران به احکام شرعی و قوانین است.

وی از مدیران دستگاه های اجرایی خواست با تسلط کامل بر روند خدمت رسانی به مردم و اشرافیت بر زیر مجموعه از بروز اعمال زشت و خیانت جلوگیری کنند.

فرماندار جلفا نیز در این نشست مبنای فعالیت ادارات در سال ۹۴ را تلاش برای توسعه شهرستان در تمام زمینه ها به خصوص حوزه فرهنگ بیان کرد.

زاهد محمودی با مطلوب دانستن عملکرد ادارات شهرستان در سال ۹۳ گفت: خدمات ارزنده دولتمردان باعث ایجاد آرامش و امیدواری در مردم نسبت به نظام و پشتوانه قوی برای خدمت گزاران مردم شده است.

وی با تقدیر از تلاش های مدیران ادارات از آنان خواست با بهره گیری از پشتوانه مردمی و قانون مداری در جهت حل مشکلات مردم و پیشرفت و آبادانی کشور قدم بردارند.

آخرین جلسه شورای اداری شهرستان جلفا در سال ۹۳ با حضور فرماندار، امام جمعه و مسوولان لشکری و کشوری شهرستان در جوار امامزاده سید محمد آقا نوجه مهر برگزار شد.

اعضای شورای اداری با ادای احترام به امامزاده سید محمد آقا از نوادگان امام موسی کاظم(ع) در مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار این سید جلیل القدر شرکت کردند.