- پایگاه اطلاع رسانی موج ارس جلفا - https://mojearasejolfa.ir -

گشت هوایی گردشگران نوروزی بر فراز ارس با هواپیمای فوق سبک

به گزارش موج ارس جلفا [1]، پرواز با هواپیماهای فوق سبک و تک سرنشین تجربه ای دلچسب برای گردشگران منطقه آزاد ارس به شمار می رود و همه ساله در ایام نوروز صدها نفر از علاقمندان به پرواز بر آسمان آبی ارس را به سایت پرواز منطقه آزاد ارس می کشاند تا با گردش در فضای دلپذیر ارس سفر خاطره انگیزی را تجربه کنند و مناظری را ببینند که دیدن آن مناظر جز از فراز آسمان میسر نیست.

اوج گیری با پرنده های فوق سبک و به نظاره نشستن سرزمین زیبایی ها از ارتفاع ۱۰۰۰ متری و در گاهی اوقات ۴۰ متری زمین به مدت ۱۵ دقیقه سرشار از لذت و هیجان و کسب تجربه ای جدید در پرواز است.

از بالای سر منطقه آزاد ارس می توان رود طویل و خروشان ارس که مرز ایران با آذربایجان، ارمنستان و جمهوری خودمختار نخجوان است، کوه زیبای کیامکی و گئچی قالاسی، پارک کوهستان، کلیسای سنت استپانوس و کلیسای چوپان، کاروانسرای خواجه نظر و بسیاری از زیبایی های نقش بسته بر تن طبیعت زیبای حاشیه رود ارس را مشاهده کرد.

گردش بر فراز داخل شهر جلفا و مراکز پرجمعیت از جمله بازارها و اماکن اجرای ویژه برنامه های نوروزی منطقه آزاد ارس هیجانی وصف ناپذیر دارد.

این پرواز تفریحی برای پنجمین سال متوالی در فرودگاه محلی منطقه آزاد ارس اجرا می شود و گردشگران برای کسب لذت بیشتر می توانند با مراجعه حضوری نسبت به ثبت نام اقدام نمایند و پرواز با این آسمان پیماهای کوچک را تجربه کنند.

برای زحمت کشان این عرصه کاپیتان رضا داننده، علی اکبرزاده و علی قربانی و مسئولین شرکت “ققنوس پرواز ارس” آرزوی موفقیت داریم.

منطقه آزاد ارس با وجود مناظر زیبای طبیعی در حاشیه رود ارس و ابنیه های تاریخی به “سرزمین زیبایی ها” شهرت یافته است.