- پایگاه اطلاع رسانی موج ارس جلفا - https://mojearasejolfa.ir -

مسابقات موتور کراس شمالغرب کشور در منطقه آزاد ارس برگزار شد

به گزارش موج ارس جلفا [1]، پنجمین دوره مسابقات موتور کراس “جام ارس” همزمان با ۱۲ فروردین ماه، روز جمهوری اسلامی ایران با حضور موتورسوارانی از استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، تهران، قزوین، اردبیل، زنجان و منطقه آزاد ارس در سه کلاس ۲۵۰ سی سی، ۴۵۰ سی سی و سوپر کراس در پیست موتور سواری و اتومبیل رانی پارک کوهستان منطقه آزاد ارس برگزار شد.

در این رقابت ها در کلاس ۲۵۰ سی سی “سعید اکبریان” از منطقه آزاد ارس بر سکوی نخست ایستاد و “احد برزگر” از تبریز و “محمد گوگ تپه” از ارومیه به ترتیب دوم و سوم شدند.

در کلاس ۴۵۰ سی سی “رسول نجفی” از قزوین به مقام قهرمانی دست یافت، “حمید مجیدی” از منطقه آزاد ارس دوم و “علی رضایی” از قزوین سوم شدند.

پس از راهیابی ۳ نفر از از هر کلاس مسابقه سوپر کراس برگزار شد که در نهایت “حمید مجیدی” از منطقه آزاد ارس به مقام قهرمانی رسید و “علی رضایی” از قزوین دوم شد و “احد برزگر” از تبریز بر سکوی سوم ایستاد.

شایان ذکر است این مسابقات که با استقبال گرم و پر شور ارس وندان و گردشگران نوروزی همراه بود در دوره های قبلی توسط هیئت موتورسواری برگزار میشد که امسال برای اولین بار به صورت مستقل توسط سازمان منطقه آزاد ارس برگزار گردید.