این صفحه را چاپ کن!
نیروهای مسلح مستقر در جلفا توان رزمی خود را به نمایش گذاشتند

در گرامیداشت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، نیروهای مسلح مستقر در شهرستان جلفا با انجام رژه، توان رزمی و دفاعی خود را به نمایش گذاشتند.

به گزارش موج ارس جلفا به نقل از ایرنا، در این مراسم یگان های نمونه ارتش جمهوری اسلامی، نیروهای انتظامی، مرزبانی، بسیج و سپاه پاسداران شهرستان جلفا شرکت داشتند.

امام جمعه جلفا در این مراسم که با حضور فرماندار، جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی در پادگان این شهر برگزار شد گفت: استکبار از توان دفاعی و نظامی ایران اسلامی در هراس است و احساس ضعف و ناتوانی در مقابل ملت ایران از نشانه های این وحشت می باشد.

حجت الاسلام علی انتظاری اظهار کرد: پیشرفت روزافزون دفاعی و اقتدار نیروهای مسلح بر همگان آشکار شده و به همین دلیل کسی جرات نگاه کج به انقلاب اسلامی را ندارد.

وی با تمجید از دلاوری های نیروهای مسلح در دفاع و صیانت از کیان و مرزهای کشور، خاطرنشان کرد: ملت فهیم ایران قدرشناس فداکاری و جانفشانی نیروهای مسلح بوده و این امر پشتوانه قوی برای توان دفاعی کشور است.

امام جمعه جلفا افزود: جبهه مقابله با استکبار و زورگویان در سایه توانمندی دفاعی از مرزهای کشور فراتر رفته و به مرزهای آنان کشانده شده است.

حجت الاسلام انتظاری ادامه داد: ملت های منطقه و جهان اسلام از قدرت و اقتدار نیروهای مسلح ایران بسیار شادمان بوده و آن را افتخار جهان اسلام می دانند.

وی خاطر نشنان کرد: توان نظامی و دستیابی به تکنولوژی پیشرفته نظامی توسط کشورمان نه تنها تهدیدی برای هیچ کشور در منطقه نیست بلکه این امر امنیت را در این منطقه تضمین می کند.

در این آیین نیروهای مسلح شرکت کننده در این رژه با احترام به تمثال شهدای هشت سال دوران دفاع مقدس یاد و خاطره دلاوری ها و افتخار آفرینی های شهیدان را گرامی داشتند.

اجرای فنون رزمی، عبور از موانع و رژه موتوری از دیگر برنامه های نیروهای مسلح حاضر در مراسم بود.

کلمات کلیدی :

اگر این مطلب را مفید ارزیابی کردید لطفاً به اشتراک بگذارید :