این صفحه را چاپ کن!
رتبه برتر پلیس راهور شهرستان جلفا در استان/ واحد صدور گواهینامه رانندگی راه اندازی می شود

فرمانده انتظامی شهرستان جلفا با بیان اینکه این شهرستان شاهد کاهش تلفات حوادث رانندگی در ایام تعطیلات نوروز بود، گفت: با تلاش های صورت گرفته، پلیس راهور شهرستان در ابعاد مختلف شاخص های مأموریتی رتبه برتر را در استان کسب کرد.

به گزارش موج ارس جلفا، فرمانده انتظامی شهرستان جلفا در نشست خبری با اصحاب رسانه، با اشاره به برگزاری بدون حادثه چهارشنبه سوری در شهرستان اظهار داشت: با توجه به آموزش های همگانی در رابطه با دوری از مواد محترقه خطرناک و توجه ویژه مردم در رابطه با برگزاری مراسم جشن چهارشنبه سوری ایمن و به دور از مواد آتش زا و محترقه، الحمدلله هیچ حادثه ای در سطح شهرستان اتفاق نیفتاد و پایان سال ۱۳۹۳ به زعم همگان سالی پر از شور و نشاط و به دور از حوادث ناگوار بود.

سرهنگ کاظم دهقانی با قدردانی از تلاش پرسنل انتظامی برای برقراری نظم و امنیت در نوروز امسال اظهار کرد: با توجه به سفر خیل کثیری از گردشگران و مسافران نوروزی به شهرستان جلفا و منطقه آزاد ارس، پلیس با اجرای طرح های خاص انتظامی و ترافیکی برای تأمین امنیت و رفاه حال مردم گام های مؤثری برداشت.

وی هدف پلیس را تعمیق و تأمین امنیت دانست و اضافه کرد: امسال با تلاش شبانه روزی حوزه راهنمایی و رانندگی در بحث ترافیکی مشکلی ایجاد نشد.

سرهنگ دهقانی با بیان اینکه شهرستان جلفا شاهد کاهش تلفات حوادث رانندگی در ایام تعطیلات نوروز بود، گفت: با تلاش های صورت گرفته، پلیس راهور شهرستان در ابعاد مختلف شاخص های مأموریتی در زمینه های کاهش جرایم و تصادفات و برقراری نظم و انضباط رتبه برتر را در استان کسب کرد.

وی خاطرنشان کرد: نتیجه این کاهش سوانح و تلفات رانندگی موفقیتی بزرگ برای تمام دستگاه ها با توجه به افزایش جمعیت، توسعه راه ها، خیابان ها و وسایل نقلیه محسوب می شود.

فرمانده انتظامی جلفا با بیان اینکه در ایام نوروز جرایم مهم و خشنی در شهرستان جلفا رخ نداد، تصریح کرد: در نوروز امسال ما شاهد کاهش چشمگیر جرایم و خصوصاً سرقت در سطح شهرستان نسبت به مدت مشابه سال قبل بودیم و این نشان از همکاری مردم و پیگیری های نیروی انتظامی در این مدت بوده است که شهرستان جلفا و منطقه آزاد ارس را به عنوان یکی از امن ترین شهرستان های استان و مناطق آزاد کشور معرفی کرده است.

وی با اشاره به آماده سازی زیرساخت های نصب دوربین های هوشمند در سطح شهر جلفا و هادیشهر اظهار کرد: رویکرد جدید پلیس فعال تر شدن پلیس هوشمند می باشد که این امر موجب کاهش سرقت و آسیب های اجتماعی می شود، همچنین مسائل ترافیکی و تخلفات راهنمایی و رانندگی نیز با این دوربین ها قابل کنترل است.

سرهنگ کاظم دهقانی با اشاره به نیاز چندین ساله مردم شهرستان جلفا به واحد صدور گواهینامه رانندگی در شهرستان افزود: حجم زیادی از درخواست های مردمی به دایره صدور گواهینامه مربوط می شود که به منظور تسریع در امور و پاسخگویی به مراجعان مجوز واحد صدور گواهینامه رانندگی در شهرستان جلفا گرفته شده و به زودی راه اندازی خواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان جلفا در پایان اعتماد مردم به نیروی انتظامی را اصلی ترین سرمایه نیروی انتظامی برشمرد و با ابراز امیدواری برای افزایش متداوم این اعتماد اذعان کرد: خدمات نیروی انتظامی همواره برای مردم محیا بوده است حتی از طریق سامانه ها که از سال ها پیش به منظور افزایش ارتباط و همکاری مردم با پلیس و برای دریافت نظرات و پیشنهادات و نیز انتقادات مردمی آماده است.

کلمات کلیدی :

اگر این مطلب را مفید ارزیابی کردید لطفاً به اشتراک بگذارید :