- پایگاه اطلاع رسانی موج ارس جلفا - https://mojearasejolfa.ir -

رتبه برتر پلیس راهور شهرستان جلفا در استان/ واحد صدور گواهینامه رانندگی راه اندازی می شود

به گزارش موج ارس جلفا [1]، فرمانده انتظامی شهرستان جلفا در نشست خبری با اصحاب رسانه، با اشاره به برگزاری بدون حادثه چهارشنبه سوری در شهرستان اظهار داشت: با توجه به آموزش های همگانی در رابطه با دوری از مواد محترقه خطرناک و توجه ویژه مردم در رابطه با برگزاری مراسم جشن چهارشنبه سوری ایمن و به دور از مواد آتش زا و محترقه، الحمدلله هیچ حادثه ای در سطح شهرستان اتفاق نیفتاد و پایان سال ۱۳۹۳ به زعم همگان سالی پر از شور و نشاط و به دور از حوادث ناگوار بود.

سرهنگ کاظم دهقانی با قدردانی از تلاش پرسنل انتظامی برای برقراری نظم و امنیت در نوروز امسال اظهار کرد: با توجه به سفر خیل کثیری از گردشگران و مسافران نوروزی به شهرستان جلفا و منطقه آزاد ارس، پلیس با اجرای طرح های خاص انتظامی و ترافیکی برای تأمین امنیت و رفاه حال مردم گام های مؤثری برداشت.

وی هدف پلیس را تعمیق و تأمین امنیت دانست و اضافه کرد: امسال با تلاش شبانه روزی حوزه راهنمایی و رانندگی در بحث ترافیکی مشکلی ایجاد نشد.

سرهنگ دهقانی با بیان اینکه شهرستان جلفا شاهد کاهش تلفات حوادث رانندگی در ایام تعطیلات نوروز بود، گفت: با تلاش های صورت گرفته، پلیس راهور شهرستان در ابعاد مختلف شاخص های مأموریتی در زمینه های کاهش جرایم و تصادفات و برقراری نظم و انضباط رتبه برتر را در استان کسب کرد.

وی خاطرنشان کرد: نتیجه این کاهش سوانح و تلفات رانندگی موفقیتی بزرگ برای تمام دستگاه ها با توجه به افزایش جمعیت، توسعه راه ها، خیابان ها و وسایل نقلیه محسوب می شود.

فرمانده انتظامی جلفا با بیان اینکه در ایام نوروز جرایم مهم و خشنی در شهرستان جلفا رخ نداد، تصریح کرد: در نوروز امسال ما شاهد کاهش چشمگیر جرایم و خصوصاً سرقت در سطح شهرستان نسبت به مدت مشابه سال قبل بودیم و این نشان از همکاری مردم و پیگیری های نیروی انتظامی در این مدت بوده است که شهرستان جلفا و منطقه آزاد ارس را به عنوان یکی از امن ترین شهرستان های استان و مناطق آزاد کشور معرفی کرده است.

وی با اشاره به آماده سازی زیرساخت های نصب دوربین های هوشمند در سطح شهر جلفا و هادیشهر اظهار کرد: رویکرد جدید پلیس فعال تر شدن پلیس هوشمند می باشد که این امر موجب کاهش سرقت و آسیب های اجتماعی می شود، همچنین مسائل ترافیکی و تخلفات راهنمایی و رانندگی نیز با این دوربین ها قابل کنترل است.

سرهنگ کاظم دهقانی با اشاره به نیاز چندین ساله مردم شهرستان جلفا به واحد صدور گواهینامه رانندگی در شهرستان افزود: حجم زیادی از درخواست های مردمی به دایره صدور گواهینامه مربوط می شود که به منظور تسریع در امور و پاسخگویی به مراجعان مجوز واحد صدور گواهینامه رانندگی در شهرستان جلفا گرفته شده و به زودی راه اندازی خواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان جلفا در پایان اعتماد مردم به نیروی انتظامی را اصلی ترین سرمایه نیروی انتظامی برشمرد و با ابراز امیدواری برای افزایش متداوم این اعتماد اذعان کرد: خدمات نیروی انتظامی همواره برای مردم محیا بوده است حتی از طریق سامانه ها که از سال ها پیش به منظور افزایش ارتباط و همکاری مردم با پلیس و برای دریافت نظرات و پیشنهادات و نیز انتقادات مردمی آماده است.