این صفحه را چاپ کن!
خیرین بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال به نیازمندان شهرستان جلفا کمک کردند

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جلفا گفت: خیرین و نیکوکاران شهرستان جلفا بالغ بر 30 میلیارد ریال به مددجویان زیرپوشش این نهاد کمک کردند.

به گزارش موج ارس جلفا، مراسم تجلیل از خیرین و نیکوکاران شهرستان جلفا با حضور امام جمعه، فرماندار، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس و جمعی از مسئولین شهرستان در دفتر امام جمعه شهرستان جلفا برگزار شد.

در این مراسم مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جلفا ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و سیاست های آتی و نیازهای مددجویان تحت پوشش این مدیریت گفت: مردم خیر و نیکوکار شهرستان جلفا همواره یار و یاور کمیته امداد در کمک به نیازمندان و محرومین جامعه بوده و هستند.

اکبر جوادی با بیان اینکه کمیته امداد به تنهایی نمی تواند پاسخگوی نیازهای جامعه هدف خود باشد، بیان کرد: در این راستا کمک های مردمی می تواند بسیار راهگشا باشد.

وی بیان کرد: خیرین و نیکوکاران شهرستان جلفا به منظور رفع قسمتی از مشکلات خانواده های تحت حمایت کمیته امداد در زمینه های احداث مسکن، تأمین جهیزیه، درمان، فرهنگی، اشتغال، حج فقرا و طرح های محسنین و ایتام بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال کمک کردند.

جوادی با تقدیر از مشارکت بسیار خوب مردم شهرستان در کمک به نیازمندان گفت: تقویت و توسعه مشارکت های مردمی از اولویت های مهم کمیته امداد است و در همین راستا برنامه ها و طرح های مختلفی به صورت ویژه اجرا می شود.

در ادامه این مراسم امام جمعه شهرستان جلفا ضمن ابراز خرسندی از عملکرد و ارائه خدمات کمیته امداد جلفا به خانواده های تحت حمایت گفت: بی شک کمیته امداد امام خمینی (ره) از نهادهای تأثیرگزار در جامعه اسلامی است و در راستای محرومیت زدایی و خدمات دهی به نیازمندان نقش بسزایی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین علی انتظاری با ارائه راهکارهایی برای بهبود و پیشرفت امور جاری کمیته امداد اظهار کرد: توسعه مشارکت های مردمی نقش بسزایی در رفع مشکلات نیازمندان جامعه و تحقق عدالت اجتماعی دارد.

وی افزود: امیدواریم با تعامل و مشارکت ادارات و سازمان های دولتی، مؤسسات و شرکت های خصوصی و خیرین روز به روز از مشکلات خانواده های تحت حمایت در شهرستان جلفا کاسته شود.

کلمات کلیدی :

اگر این مطلب را مفید ارزیابی کردید لطفاً به اشتراک بگذارید :