- پایگاه اطلاع رسانی موج ارس جلفا - https://mojearasejolfa.ir -

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جلفا منصوب شد

به گزارش موج ارس جلفا [1]، در مراسمی با حضور معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و فرماندار شهرستان جلفا “گیتا جنابیه” به عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جلفا معرفی و منصوب شد.

در این مراسم معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به به ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان جلفا،‌ خواستار تلاش بیش از پیش مدیریت فرهنگی نسبت به برنامه ریزی مناسب و منطبق براساس برنامه‌ های درست در حوزه‌ فرهنگ و هنر شد.

علی محرمی همچنین بر لزوم راه اندازی انجمن های فرهنگی،‌ هنری و ادبی برای تقویت و شناسایی استعدادهای بالقوه جوانان این منطقه و به فعلیت رساندن آن تأکید کرد.

لازم به ذکر است در حکمی که به “گیتا جنابیه” ابلاغ شده، آمده است: “با توجه به تجارب ارزشمند شغلی جنابعالی و نیاز این اداره کل، به استناد ماده ۹۴ قانون مدیریت خدمات کشوری و با حفظ پست سازمانی به موجب این ابلاغ به سرپرستی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جلفا منصوب می شوید. امید است با استعانت از خداوند متعال، هماهنگی و تعامل با امام جمعه و فرماندار محترم و زیر نظر این اداره کل با عنایت به منویات مقام معظم رهبری و رعایت اصول و سیاست های فرهنگی نظام، در ارتقای فرهنگ عمومی و گسترش فضائل اخلاقی و انسانی با اجرای برنامه های فرهنگی و هنری تأثیرگذار و حمایت از اهل فرهنگ و هنر موفق و سرافراز باشید.”

گیتا جنابیه متولد ۱۳۵۲ و کارشناس الهیات است.

وی پیش از این دوازده سال مسئولیت کتابخانه عمومی هادیشهر را بر عهده داشته است.