- پایگاه اطلاع رسانی موج ارس جلفا - https://mojearasejolfa.ir -

مسئولین بستر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند

به گزارش موج ارس جلفا [1]، امام جمعه شهرستان جلفا در جلسه شورای اداری این شهرستان رشد و تعالی جامعه را در گرو فرهنگ سازی امر به معروف و نهی از منکر دانست و ابراز کرد: زمانی که فریضه واجب دینی در بین خانواده، اجتماع، سازمان های اداری و ارگان ها فرهنگ سازی شود به نتیجه مطلوب دست می یابیم.

حجت الاسلام والمسلمین علی انتظاری افزود: احیای ارزش های دینی، فرهنگ سازی خوبی ها و نیکی ها، مصون نگه داشتن جوانان و جامعه از گناه و هجمه های فرهنگی دشمن در ابعاد مختلف از اهداف اجرای فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: بیشترین وقت مدیران در جلسات متعدد می گذرد که باید با اتخاذ راهکار مناسب و نگاه کارشناسی کاری کنیم تا این نشست ها پربار و کاربردی بوده و خروجی مناسبی برای جامعه داشته باشد.

حجت الاسلام انتظاری گفت: مسئولان و مدیران باید براساس ظرفیت ها و امکانات به مردم قول دهند و بر اساس وعده ها نیز در جهت خدمت به مردم گام بردارند.

فرماندار شهرستان جلفا نیز در این جلسه به اهداف اصلی دولت یازدهم در سال ۹۴ اشاره کرد و افزود: رونق پایدار، افزایش صادرات غیرنفتی و ایجاد فرصت های جدید اشتغال به ویژه برای جوانان با همدلی و وحدت آحاد جامعه محقق می شود.

زاهد محمودی با بیان اینکه ۲۰ درصد صادرات غیر نفتی کشور از منطقه آزاد ارس انجام می گیرد، اظهار کرد: منطقه آزاد ارس با ظرفیت ها و پتانسیل های بی بدیل نقش اساسی و مهمی در تحقق اهداف اقتصادی دولت دارد.

وی با اشاره به موفقیت های اخیر در مذاکرات هسته ای گفت: عزت و اقتدار سیاسی ملت ایران در این مذاکرات رقم خورد و فضا برای حل مشکلات و پیشرفت همه جانبه فراهم شده است.

محمودی افزود: همه باید در راستای عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی حرکت کرده و دولت را در نیل به اهداف خود یاری کنند.

فرماندار جلفا در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در سال جاری و با تأکید بر بی طرفی و رعایت عدالت در برگزاری انتخابات گفت: ما مسئول برگزاری انتخابات سالم هستیم اما اینکه چه کسی کاندیدا شده و نتیجه انتخابات به نفع چه فرد یا جریانی خواهد بود نباید برای مجریان برگزاری انتخابات مهم باشد.

وی افزود: جهت برگزاری یک انتخابات پرشور و با مشارکت حداکثری نیازمند نشاط سیاسی در سطح شهرستان هستیم و مسئولین باید بستر آن را فراهم کنند.