این صفحه را چاپ کن!
بسترهای یک جهش بزرگ در هادیشهر فراهم شده است

شهردار هادیشهر گفت: با مجموعه جدید شورا و مدیریت شهری سعی کردیم نسبت به گذشته چند برابر وقت خود را صرف عمران و آبادانی شهر کنیم و در همین راستا در طول یکسال گذشته جهش ۱۲ ساله در عمران شهری داشته ایم و نتیجه این تلاش ها را مردم مشاهده و قضاوت می کنند.

به گزارش موج ارس جلفا، شهردار هادیشهر در گفتگوی اختصاصی با پایگاه اطلاع رسانی موج ارس جلفا با اشاره به ارتقای درجه شهرداری هادیشهر این تحول را مبنای تغییرات مثبت بعدی ارزیابی کرد و بیان داشت: درجه شهرداری هادیشهر تاکنون ۵ بوده که با پیگیری شهرداری و حمایت شورای محترم اسلامی شهر و البته با عملکرد مطلوب این دو نهاد بویژه در سال های اخیر یک درجه ارتقا یافته است.

میکائیل صادقیان با بیان اینکه کلیه اعتبارات و امکانات بر اساس درجه بندی تعلق می یابد، گفت: هر چه درجه شهرداری یک شهر بالاتر باشد از بودجه‌ بیشتری برخوردار خواهد بود و امکان اجرای طرح های عمرانی فراهم تر خواهد شد و امیدواریم این اتفاق مبارک منجر به پیشرفت و توسعه شهری بیشتر هادیشهر شود.

وی همچنین درخصوص ملاک های ارتقا درجه شهرداری ها گفت: شاخص های مهمی چون جمعیت، میانگین تفریغ بودجه، موقعیت جغرافیایی و نیز اهمیت سیاسی و اجتماعی شهرها جزو مهم ترین مسایل مرتبط با درجه بندی شهرداری هاست که در هر دوره پنج ساله مورد ارزیابی واقع می شوند.

صادقیان اظهار کرد: بالا رفتن درجه شهرداری نشان از توان شهرداری می باشد و کسب این درجه حاصل تلاش فراوان جمعی از مسئولین می باشد.

وی افزود: با مجموعه جدید شورا و مدیریت شهری سعی کردیم نسبت به گذشته چند برابر وقت خود را صرف عمران و آبادانی شهر کنیم و در همین راستا در طول یکسال گذشته جهش ۱۲ ساله در عمران شهری داشته ایم و نتیجه این تلاش ها را مردم مشاهده و قضاوت می کنند.

شهردار هادیشهر اظهار امیدواری کرد: با توجه به پتانسیل های شهر هادیشهر و اقدامات گذشته شهرداری بسترهای یک جهش بزرگ فراهم شده است و تمام تلاشمان را می کنیم که درجه شهرداری را به درجه ۸ ارتقا دهیم.

وی تصریح کرد: ما به دنبال افزایش روز افزون خدمات و توسعه شهر هستیم و در این زمینه برنامه ۵ ساله توسعه ای را نیز تدوین کرده ایم که در حال بررسی می باشد.

میکائیل صادقیان با بیان اینکه در سال ۹۴ تمامی خیابان های اصلی شهر را روکش می کنیم، گفت: بر همین اساس و در راستای ساماندهی و بهسازی هر چه بیشتر معابر و خیابان ها از سال های گذشته اقدام به تجهیز شهرداری و خرید کارخانه آسفالت از سازمان همیاری نمودیم که قادر است روزانه ۸۰۰ تن آسفالت تولید نماید و همچنین مخازن قیر شهرداری را ۲۵۰ تن افزایش دادیم.

وی با اشاره به فعالیت های نوروزی شهرداری هادیشهر نیز گفت: با توجه به همجواری شهر هادیشهر با جلفا، شاهد ورود گردشگرانی بودیم که برای ارائه خدمات به آنها از اوایل اسفند ماه ستاد استقبال از مهمانان نوروزی تشکیل دادیم که دارای سرویس حمل و نقل در دو شیفت بود.

صادقیان تصریح کرد: تجهیز ترمینال، نصب تابلوهای راهنما در ورودی ها، خروجی ها و میادین شهر و همچنین گل کاری در میادین و فضاهای سبز از دیگر فعالیت های نوروزی شهرداری هادیشهر بود.

وی با اشاره به اهمیت تبلیغات و اطلاع رسانی در دنیای امروز و تأثیر رسانه بر سطح فرهنگ شهرها اظهار کرد: در راستای ارتقای سطح فرهنگی و اطلاع رسانی مناسب تصمیم داریم امسال بیلبورد و تلویزیون شهری در بخش های مرکزی شهر هادیشهر نصب کنیم.

شهردار هادیشهر تصریح کرد: تلویزیون شهری علاوه بر جذابیت فراوان برای عابرین، موجب شادابی و سر زندگی محیط شهری نیز خواهد شد.

کلمات کلیدی :

اگر این مطلب را مفید ارزیابی کردید لطفاً به اشتراک بگذارید :