این صفحه را چاپ کن!
همایش پیاده روی خانوادگی در روستای آغبلاغ شهرستان جلفا برگزار شد

همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت با حضور پرشور مردم ورزش دوست در روستای آغبلاغ شهرستان جلفا برگزار شد.

به گزارش موج ارس جلفا، همایش پیاده روی خانوادگی صبح روز جمعه با حضور پرشور مردم ورزش دوست در طبیعت زیبای روستای آغبلاغ شهرستان جلفا برگزار شد.

در این همایش که به مناسبت هفته سلامت با مشارکت اداره ورزش و جوانان، فرمانداری و بخشداری مرکزی شهرستان جلفا و شورای اسلامی و دهیاری روستای آغبلاغ برگزار شد، صدها نفر از آحاد مردم با شور و نشاط خاصی مسیر پیش بینی شده را پیاده روی نمودند.

بخشدار مرکزی شهرستان جلفا در این همایش با تأکید بر توجه به امر ورزش همگانی و پیاده روی گفت: فرهنگ سازی در ورزش همگانی از مسائل مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد و همه مسئولان و مردم باید با تعامل و همکاری در این رابطه پای کار باشند تا شاهد توسعه و ترویج ورزش همگانی و افزایش سلامت در جامعه باشیم.

صادق احمدی اظهار کرد: فراهم کردن امکانات مناسب ورزشی در شهر و روستا از مسائل مهم قابل توجه است تا از این طریق در افزایش سرانه ورزشی، توسعه ورزش و افزایش سلامت تلاش شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جلفا نیز در این همایش گفت: آحاد جامعه باید توجه به ورزش را در دستور کار خود قرار داده و در این راستا تلاش کنند تا ورزش همگانی به جایگاه واقعی خود برسد.

علی یحیوی بیان کرد: توسعه همه جانبه ورزش شهرستان در مؤلفه های مختلف ورزش همگانی، ورزش قهرمانی و ورزش حرفه ای در جهت تحقق اهداف راهبردی وزارت ورزش و جوانان از برنامه های مهم ماست.

در پایان این همایش به قید قرعه به ۲۰ نفر از شرکت کنندگان حاضر در این همایش هدایا و جوایز نفیسی اهدا شد.

نکته قابل توجه و جالب این مراسم اهدای یک رأس گوسفند زنده به عنوان جایزه ویژه این همایش بود.

هفته سلامت امسال با شعار بهداشتی «ایمنی غذا، از مزرعه تا سفره» و شعار هفته “عزم ملی برای ارتقای عادلانه سلامت” از سه شنبه یکم تا دوشنبه هفتم اردیبهشت ماه در سراسر کشور برگزار می شود.

کلمات کلیدی :

اگر این مطلب را مفید ارزیابی کردید لطفاً به اشتراک بگذارید :