این صفحه را چاپ کن!
همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در هادیشهر برگزار شد

همزمان با روز معلم هزاران نفر از خانواده های با نشاط هادیشهری با حضور در همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی صبح یک روز تعطیل خود را با ورزش آغاز کردند.

به گزارش موج ارس جلفا، به مناسبت روز شوراها، روز کارگر و روز معلم همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی صبح امروز شنبه ۱۲ اردیبهشت ماه با حضور پر شور و گسترده خانواده های هادیشهری برگزار شد.

این همایش که با همت شورای اسلامی و شهرداری هادیشهر، اداره ورزش و جوانان و آموزش و پرورش شهرستان جلفا به منظور ترویج تندرستی و اشاعه فرهنگ سلامت در جامعه و توجه به مقوله ورزش در خانواده ها ترتیب یافته بود، هزاران نفر از مردم هادیشهر با همراهی مسئولان ارشد اجرایی شهرستان جلفا مسیر ۵ کیلومتری میدان شهرداری تا پارک شهر را در هوای مطبوع بهاری پیاده روی کردند.

نماینده مردم جلفا و مرند در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از دست اندرکاران برگزاری این همایش اظهار کرد: حضور خانوادگی در همایش پیاده روی از رشد روز افزون ورزش های همگانی در جامعه حکایت دارد و این امر زمینه شور و نشاط در جامعه را فراهم می کند.

محمد حسن نژاد افزود: تلاش برای برگزاری هر چه باشکوه تر این برنامه ها وظیفه ملی و همگانی است.

فرماندار شهرستان جلفا در این همایش ضمن گرامیداشت هفته معلم و روز کارگر و ولادت حضرت علی (ع)، برگزاری همایش های پیاده روی خانوادگی را در راستای ایجاد نشاط و سلامت اجتماعی و فراهم شدن بسترهای مناسب برای نهادینه کردن فرهنگ ورزش همگانی عنوان کرد و گفت: پیاده روی، نقش بنیادی در سلامت روان و جسم انسان دارد.

زاهد محمودی پیاده روی را به عنوان یکی از مفیدترین، در دسترس ترین و کم هزینه ترین ورزش ها دانست که به راحتی می تواند جایگاه خود را در زندگی روزمره ما پیدا کند و تمام مردم و گروه ها باید بسیج شوند تا ورزش همگانی محور فعالیت های ورزشی قرار گیرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان جلفا نیز در این همایش گفت: ما با همکاری اداره ورزش و جوانان امروز در آستانه هفته معلم این همایش را برگزار کردیم تا در بین خانواده ها در این هوای بهاری مطبوع شور و نشاط و تندرستی ویژه ایجاد کنیم تا آنها بتوانند با علاقمندی و ذوق و شوق بیشتر زمینه بهره گیری از فضیلت های ارزشی و معنوی را فراهم آورند.

اباذر کاظمی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: ما اگر می‌خواهیم جامعه بانشاط و سرزنده داشته باشیم تا در مسیر توسعه همه جانبه گام بردارند، ضرورت دارد بیش از هر زمان دیگر به موضوع سلامتی نیروی انسانی که تربیت و تعالی آن بر عهده آموزش و پرورش است، بها داده و بیش از هر زمان دیگر برای آن تلاش کنیم.

در این همایش که با اجرای برنامه های شاد و موسیقی محلی همراه بود، ضمن قدردانی از زحمات معلمان و آموزگاران نمونه شهرستان جلفا، به ده ها نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه جوایز ارزشمندی اهدا شد.

کلمات کلیدی :

اگر این مطلب را مفید ارزیابی کردید لطفاً به اشتراک بگذارید :