این صفحه را چاپ کن!
کشف ۵ کیلوگرم تریاک از خانه مادرزن توزیع کننده موادمخدر در جلفا

فرمانده انتظامی جلفا گفت: با مشارکت مردم و با هوشیاری ماموران پلیس، حدود 4 کیلو و 500 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

به گزارش موج ارس جلفا به نقل از فارس، کاظم دهقانی اظهار داشت: در پی گزارش‌های مردمی مبنی بر اینکه یک نفر مجرم سابقه‌دار اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر در منزل مادر زن خود می‌کند که بلافاصله مراتب در دستور پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران سبزپوش و سبزاندیش پلیس پس از دریافت و بررسی صحت و سقم خبر، با استفاده از منابع متهم فوق را شناسایی و تحت نظر نامحسوس چشمان تیزبین خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی جلفا افزود: توزیع‌کننده مواد خانمانسوز پس از تهیه مواد مخدر که قصد سودجویی را داشت، پلیس را در مقابل دیدگان خود دید و نتوانست کاری را از پیش ببرد و به اجبار تسلیم پلیس شد که از وی حدود ۴ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

دهقانی گفت: در صورت عدم همکاری به موقع امت حزب‌الله و شهیدپرور توزیع این مقدار مواد خانمانسوز می‌توانست جوانان زیادی را در منجلاب بدبختی گرفتار کند از این رو مردم مسئولیت‌پذیر می‌توانند در جهت مقابله با سوداگران مرگ هرگونه اطلاعات خود را با شماره تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند تا قدمی در ایفای سهم خود در قبال امنیت برداشته باشند.

کلمات کلیدی :

اگر این مطلب را مفید ارزیابی کردید لطفاً به اشتراک بگذارید :