این صفحه را چاپ کن!
یک اتفاق کوچک، یک نتیجه بزرگ

در پی افتادن یک دستگاه خودرو سمند به درون كانال حفر شـده آب و فاضلاب در کوچه جهاد پانزدهم هادیشهر، اهالی کوچه با مسئولان مربوطه تماس می گیرند اما در کمال ناباوری شاهد آن بودند که هر یک از آنان توپ را به زمین یکدیگر پاس می دهند.

به گزارش موج ارس جلفا، در پی افتادن یک دستگاه خودرو سمند به درون کانال حفر شـده آب و فاضلاب در کوچه جهاد پانزدهم هادیشهر که کوچه ای تنگ و باریک می باشد و تلاش ۶ ساعته برای بیرون کشیدن آن، اهالی کوچه با مسئولان مربوطه تماس می گیرند اما در کمال ناباوری شاهد آن بودند که هر یک از آنان با بیان دلایل متعددی از پاسخگویی در خصوص مشکل پیش آمده شانه خالی کرده و توپ را به زمین یکدیگر پاس می دهند.

البته این اقدام، رویه ی پسندیده ای است که مسئولان در هر ساعتی از شبانه روز و در هر شرایطی به تمامی تماس های تلفنی خود پاسخ می دهند اما آیا این هم رویه خوبی است که هر یکی از مدیران و مسئولان به جای عمل به وظایف خود، مسئولیت دیگری را گوشزد می کنند؟ آیا این توپی که به زمین‌ یکدیگر پاس داده می شود، قرار نیست در نهایت به زمینی بنشیند؟

شاید هنوز مسئولان منتظر حادثه های بدتر از خسارت مالی هستند و باید در این کوچه ها که خودروهای آتش نشانی و آمبولانس نمی توانند وارد آن شوند، کسی جان خود را از دست بدهد تا همه به تکاپو و تلاش بیافتند.

آیا کسی مسئولیت این گونه اتفاقات ناگوار را برعهده خواهد گرفت؟

امید است مسئولان اجرایی در راستای رفع این گونه مشکلات قبل از وقوع حوادث اقدام کنند تا دیگر شاهد این گونه حوادث و نگرانی خانواده های دیگر نباشیم.

کلمات کلیدی :

اگر این مطلب را مفید ارزیابی کردید لطفاً به اشتراک بگذارید :