این صفحه را چاپ کن!
گلایه مردم از نبود سرویس بهداشتی عمومی مناسب در هادیشهر

یکی از مهم‌ترین معضلات و کاستی‌های هادیشهر کمبود یا می‌توان گفت نبود سرویس بهداشتی عمومی مناسب و با کیفیت است.

به گزارش موج ارس جلفا، اهمیت بهداشت عمومی و دقت در حفظ سلامت جامعه، از شاخص‌های رفاه و پیشرفت هر مجموعه شهری محسوب می‌شود؛ حال آنکه متأسفانه یکی از مهم‌ترین معضلات و کاستی‌های هادیشهر کمبود یا می‌توان گفت نبود سرویس بهداشتی عمومی مناسب و با کیفیت است.

شهروندان هادیشهری و مسافران از نبود سرویس بهداشتی با رعایت استانداردهای لازم در شهر اظهار نارضایتی می‌کنند، احتیاج به این مکان یک نیاز زیستی و کاملاً طبیعی است و باید در کنار سایر ضرورت‌ها به آن توجه شود.

بیش از هر کس دیگر معضل نبود توالت‌های عمومی شهری را رانندگان تاکسی، بازاریان و مسافران درک می‌کنند که استخدام اداره و شرکتی نیستند که از توالت محل کارشان استفاده کنند.

به‌ نظر می‌رسد به ‌رغم اهمیت و ضرورت وجود سرویس‌های بهداشتی مناسب در هادیشهر، هنوز به این نیاز اساسی آنطور که باید توجه نشده و همواره از پرداختن به چنین نیازی، اجتناب می‌شود اما انتظار می‌رود با توجه به اهمیت این موضوع و تأثیر آن در سلامت افراد جامعه بیش از گذشته به آن پرداخته شود.

لازم به ذکر است، حساسیت موضوع دسترسی داشتن به سرویس‌های بهداشتی با کیفیت تا جایی اهمیت دارد که در تقویم‌های جهانی، ۱۹ نوامبر و ۲۸ آبان ماه از سوی سازمان ملل متحد روز جهانی توالت نامگذاری شده تا بر اهمیت تأمین سرویس بهداشتی در جهان تأکید شود.

کلمات کلیدی :

اگر این مطلب را مفید ارزیابی کردید لطفاً به اشتراک بگذارید :