- پایگاه اطلاع رسانی موج ارس جلفا - https://mojearasejolfa.ir -

باز باران و باز هم بی تدبیری!

به گزارش موج ارس جلفا [1]، هر بار که بارش باران در هادیشهر رخ می دهد، فرقی هم نمی کند که در چه فصلی باشد مسئله اصلی این است که وقتی نزول رحمت الهی کمی بیش از انتظار باشد، به دلیل نبود زیرساخت های لازم، این رحمت به زحمت برای مردم تبدیل می شود و مردم این شهر به جای خوشحالی و بهره مندی از زیبایی های این نعمت خدادادی، نگران آب گرفتگی معابر، ترافیک، زدن زباله ها از داخل کانال های آب به بیرون و خیابان و چندین مشکل دیگر می افتند. مشکلی که هر دفعه با بارش باران رخ می دهد و هر بار هم مسئولان آن را فراموش می کنند و چاره ای برای مواجهه با آن نمی اندیشند.

هادیشهر همیشه به دنبال بارش بارانی شدید، با نبود مدیریت بحران مواجه است و همین امر موجب نارضایتی عمومی شهروندان شده است. به دنبال بارش چند ساعته باران، شهرداری هادیشهر فلج می شود و خیابان های پر از آب و گل و لای هادیشهر، آشفتگی مردم را در پی دارد.

متأسفانه اینکه به محض بارش باران خیابان‌های شهر مسدود شود و شهر بر هم بریزد، دیگر امری عادی برای مردم هادیشهر شده و همچنان مشخص نیست این معضل تا به کی گریبانگیر شهروندان خواهد بود.

علاوه بر انتقاداتی که به شهرداری وارد است، اعضای شورای شهر هم مورد انتقاد و گلایه هستند که چرا در این گونه مواقع از شهردار توضیح نخواسته و به دنبال راهکار نمی گردند.

این که چرا چنین مشکلاتی ایجاد می شود، یک سوال تکراری است، اما سوال های اصلی این جاست که اصلاح و بهسازی معابر و کانال های آب در سطح شهر مگر چقدر زمان و بودجه می خواهد؟

تاکنون شهرداری و شورای شهر چند طرح و برنامه جهت رفع این مشکل، ارائه داده اند؟

مسئولان شهری چرا براساس اولویت بندی پروژه ها را اجرا نمی کنند؟