این صفحه را چاپ کن!
وزیر اطلاعات فردا میهمان مردم شهرستان جلفا است

فرماندار شهرستان جلفا با بیان اینکه تکمیل جاده جلفا - مرند یکی از مطالبات اصلی مردم جلفا از رییس جمهور است، گفت: فردا وزیر اطلاعات به عنوان نماینده ویژه رییس جمهور به شهرستان جلفا سفر می کند.

به گزارش موج ارس جلفا، فرماندار شهرستان جلفا در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی موج ارس جلفا در خصوص سفر رییس جمهور به آذربایجان شرقی اظهار کرد: سفر رییس جمهور و کاروان دولت یازدهم به آذربایجان شرقی منشأ خیر و برکت خواهد بود و مردم با شور و اشتیاق در انتظار برای استقبال از رییس جمهور هستند.

زاهد محمودی با بیان اینکه مردم آذربایجان همواره حامی این دولت و نظام بودند، تصریح کرد: مردم ایران بخصوص مردم همیشه در صحنه حاضر آذربایجان همواره حامی و پشتیبانی دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران بودند و هستند و مردم در سفر رییس جمهور به استان حمایت و پشتیبانی خود را به دولت یازدهم اعلام خواهند کرد.

وی با بیان اینکه شور و نشاط و اشتیاق عمومی خاصی برای دیدار رییس جمهوری در شهرستان جلفا حاکم شده است، گفت: اقشار مختلف مردم از جمله اصناف، اتحادیه ها، تشکل های مختلف فرهنگی، سیاسی، ورزشی، اجتماعی و دانشجویی به صورت خودجوش برای استقبال از رییس جمهوری اعلام آمادگی کرده اند.

محمودی افزود: با توجه به حجم بالای تقاضای مردم برای حضور در مراسم استقبال با هماهنگی های به عمل آمده نسبت به ثبت نام از عموم اقدام شد.

وی ادامه داد: به همین منظور ۲۰ دستگاه اتوبوس برای حضور مردم در مراسم تدارک دیده شده و بسیاری از مردم با خودروهای شخصی در این مراسم حضور می یابند.

فرماندار جلفا در خصوص مطالبه مردم جلفا از دولت یازدهم اعلام کرد: با توجه به اینکه جلفا منطقه ای با جاذبه های توریستی و گردشگری است و جاده جلفا – مرند یکی از محورهای پرتردد است، باید این جاده تکمیل شود و مقرر شده ۵۰ درصد این جاده را سازمان منطقه آزاد ارس تکمیل کند و ۵۰ درصد دیگر را دولت متقبل شود و اتمام این جاده مطالبه اصلی مردم جلفا از رییس جمهور است و پیش بینی می شود این جاده به برکت دولت تدبیر و امید در سال ۹۵ تکمیل شود.

زاهد محمودی در پایان بیان کرد: در سفر هئیت محترم دولت تدبیر و امید به استان آذربایجان شرقی حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات به عنوان نماینده ویژه رییس جمهور در شهرستان جلفا حضور خواهند یافت و دیدار مردمی نیز روز چهارشنبه ساعت ۱۳ در مسجد جامع امام زمان (عج) شهر جلفا انجام خواهد شد.

کلمات کلیدی :

اگر این مطلب را مفید ارزیابی کردید لطفاً به اشتراک بگذارید :