- پایگاه اطلاع رسانی موج ارس جلفا - https://mojearasejolfa.ir -

وزیر اطلاعات فردا میهمان مردم شهرستان جلفا است

به گزارش موج ارس جلفا [1]، فرماندار شهرستان جلفا در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی موج ارس جلفا در خصوص سفر رییس جمهور به آذربایجان شرقی اظهار کرد: سفر رییس جمهور و کاروان دولت یازدهم به آذربایجان شرقی منشأ خیر و برکت خواهد بود و مردم با شور و اشتیاق در انتظار برای استقبال از رییس جمهور هستند.

زاهد محمودی با بیان اینکه مردم آذربایجان همواره حامی این دولت و نظام بودند، تصریح کرد: مردم ایران بخصوص مردم همیشه در صحنه حاضر آذربایجان همواره حامی و پشتیبانی دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران بودند و هستند و مردم در سفر رییس جمهور به استان حمایت و پشتیبانی خود را به دولت یازدهم اعلام خواهند کرد.

وی با بیان اینکه شور و نشاط و اشتیاق عمومی خاصی برای دیدار رییس جمهوری در شهرستان جلفا حاکم شده است، گفت: اقشار مختلف مردم از جمله اصناف، اتحادیه ها، تشکل های مختلف فرهنگی، سیاسی، ورزشی، اجتماعی و دانشجویی به صورت خودجوش برای استقبال از رییس جمهوری اعلام آمادگی کرده اند.

محمودی افزود: با توجه به حجم بالای تقاضای مردم برای حضور در مراسم استقبال با هماهنگی های به عمل آمده نسبت به ثبت نام از عموم اقدام شد.

وی ادامه داد: به همین منظور ۲۰ دستگاه اتوبوس برای حضور مردم در مراسم تدارک دیده شده و بسیاری از مردم با خودروهای شخصی در این مراسم حضور می یابند.

فرماندار جلفا در خصوص مطالبه مردم جلفا از دولت یازدهم اعلام کرد: با توجه به اینکه جلفا منطقه ای با جاذبه های توریستی و گردشگری است و جاده جلفا – مرند یکی از محورهای پرتردد است، باید این جاده تکمیل شود و مقرر شده ۵۰ درصد این جاده را سازمان منطقه آزاد ارس تکمیل کند و ۵۰ درصد دیگر را دولت متقبل شود و اتمام این جاده مطالبه اصلی مردم جلفا از رییس جمهور است و پیش بینی می شود این جاده به برکت دولت تدبیر و امید در سال ۹۵ تکمیل شود.

زاهد محمودی در پایان بیان کرد: در سفر هئیت محترم دولت تدبیر و امید به استان آذربایجان شرقی حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات به عنوان نماینده ویژه رییس جمهور در شهرستان جلفا حضور خواهند یافت و دیدار مردمی نیز روز چهارشنبه ساعت ۱۳ در مسجد جامع امام زمان (عج) شهر جلفا انجام خواهد شد.