- پایگاه اطلاع رسانی موج ارس جلفا - https://mojearasejolfa.ir -

روز پاسدار روز ایثار و شجاعت است

به گزارش موج ارس جلفا [1]، فرمانده سپاه پاسداران ناحیه جلفا در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی موج ارس جلفا با تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه، میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار گفت: برای پاسداران افتخار است که سوم شعبان و فرخنده زاد روز حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به عنوان روز پاسدار نامگذاری شده است.

سرهنگ احمد تقی پور با بیان اینکه سپاه به عنوان پاسدار ارزش های انقلاب مراقب است در هر جایی که نیاز است رسالت خودش را انجام دهد، گفت:‌ امروز بحث مقابله با تهدیدات علیه انقلاب اسلامی طیف وسیعی را پیدا کرده است؛ زمانی بود که ما با قدرت سخت دشمن مواجه بودیم ولی آنها در تمام این صحنه ها شکست سختی خوردند و این شکست باعث تضمین دراز مدت امنیتی برای ما بود.

وی تصریح کرد: این طور نیست که دشمن از توطئه های خودش دست بردارد، امروزه توطئه های دشمنان در جنگ نرم انجام می پذیرد و ما باید از اندیشه های پاک انقلاب پاسداری نماییم و نگذاریم ارزش های اسلامی مان کم رنگ شوند تا بتوانیم به سر مقصد اصلی راه پیدا کنیم.

تقی پور با بیان اینکه پاسداران هویت ارزشی انقلاب باید با بصیرت کار خود را انجام دهند، گفت: امروز بصیرت این است که توجه داشته باشیم دشمن از تمام ابزار و امکانات خود علیه ما استفاده می کند و باید ببینیم در کدام عرصه این ابزارها خودش را نشان می دهد تا بتوانیم با آن مقابله کنیم.

وی افزود: روز پاسدار به عنوان روز ایثار و شجاعت است و این شجاعت برگرفته از راه امام حسین (ع) می باشد و ما هم وظیفه داریم با گام های مستحکم و استوار راه دین را ادامه دهیم.

فرمانده سپاه ناحیه جلفا خاطرنشان کرد: روز پاسدار فرصت مناسبی است تا رشادت های پاسداران را به نمایش بگذاریم و سپاه جلفا نیز برنامه های مختلفی برای پاسداشت مقام پاسدار در نظر گرفته است.

وی گفت: پاسدار و بسیج همیشه و همه جا با مردم و در کنار مردم بوده است و ان شاءالله بعد از این هم این روند ادامه خواهد داشت تا اینکه زیر سایه ی ولایت این پرچم را به دستان مبارک مهدی فاطمه (عج) برسانیم.

احمد تقی پور در ادامه با بیان اینکه سوم خرداد پرافتخارترین مقطع تاریخی دوران دفاع مقدس بود، اظهار داشت: این حماسه بزرگ، پیام عزت ملت ایران را به جهانیان صادر و اندیشه مستکبران و بدخواهان این انقلاب را باطل کرد.

وی عزت و شرف ایران اسلامی را مرهون تلاش های صادقانه رزمندگان اسلام و شهدا دانست که با گذشتن از خود، آزادی را برای ملت به ارمغان آوردند.