این صفحه را چاپ کن!
کاهش ۲۴ درصدی وقوع سرقت در جلفا

فرمانده انتظامی شهرستان جلفا از کاهش 24 درصدی وقوع سرقت در اردیبهشت‌ماه سال جاری نسبت به مشابه سال قبل در این شهرستان خبر داد.

به گزارش موج ارس جلفا، کاظم دهقانی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در طول اردیبهشت ماه با تلاش شبانه‌روزی عوامل پلیس شهرستان و با بسیج نیروها توانستیم علاوه بر کنترل روند روبه رشد سرقت، وقوع این معضل اجتماعی را به کاهش ۲۴ درصدی نسبت به مشابه سال قبل برسانیم.

وی ادامه داد: کار پلیس اداری نیست بلکه به طور شبانه روزی و توام با ایثار و فداکاری بوده و دارای محدودیت مکانی نیز نیست چرا که باید تمام حوزه استحفاظی خویش را پایش کند تا بتواند علاوه بر حفظ امنیت موجود، به ارتقاء امنیت نیز برسد.

این مقام انتظامی در پایان به سهم افراد در ارتقاء امنیت اجتماعی اشاره کرد و گفت: تولید امنیت حاصل تلاش جمعی است و اگر در جامعه تمامی اقشار به تولید امنیت نپردازند تک دست ناجا صدایی نخواهد داد از این رو همچون پیکر انسان تمام اعضا باید دست در دست هم بدهند تا به امنیت مطلوب دست یابند و در این خصوص خانواده‌ها و آموزش و پرورش در تربیت فرزندان، و احاد مردم در نگهداری اموال با نصب لوازم بازدارنده مکانیکی و الکترونیکی و عامل انسانی کوشا باشند تا بتواننم به هدف مطلوب دست یابیم.

کلمات کلیدی :

اگر این مطلب را مفید ارزیابی کردید لطفاً به اشتراک بگذارید :