- پایگاه اطلاع رسانی موج ارس جلفا - https://mojearasejolfa.ir -

جلفا در شوق تدارک برگزاری جشن نیمه شعبان

به گزارش موج ارس جلفا [1] به نقل از ایرنا، مردم ولایت مدار و دوستدار اهل بیت(ع) خطه مرزی جلفا با آذین بندی و چراغانی میادین و کوچه ها و محلات خود به استقبال جشن میلاد مهدی موعود(عج) شتافته اند.

شوق و اشتیاق مردم در شهرها و روستاهای شهرستان در آستانه ولادت مولو کعبه وصف ناپذیر است و همچون سایر منتظران در انتظار منجی موعودی هستند که به وعده الهی، جهان را پر از عدل و داد خواهد کرد.

ایستگاه های صلواتی برای پذیرایی از مردم و گردشگران در ورودی و سطح شهرها و روستاها توسط کمیته های مردمی و برخی شرکت های سرمایه گذاری برپا شده و آماده پذیرایی از عموم است.

در این میان آمادگی مردم ولایتمدار هادیشهر برای برپایی جشن های نیمه شعبان بی نظیر و ستودنی است.

مردم این شهر با برگزاری مجالس جشن و سرور از روزهای گذشته و نشستن در پای منبر وعاظ و روحانیون، با شخصیت والای امام عدالت گستر و برافرازنده پرچم عدل و رحمت در جهان آشنا می شوند.

با توجه به وجود امامزاده ها و بقاع متبرکه متعدد در شهرستان جلفا، اداره اوقاف و امور خیریه مقدمات ویژه ای برای حضور دوستداران اهل بیت(ع) در بقعات و امامزاده های شهرستان تدارک دیده است.

بسیاری از مردم به خصوص جوانان با آذین بندی و نوشتن شیشه خودروها با مضمون های مبارک نام مهدی(عج) عشق و علاقه خود را به ائمه اطهار و امام زمان(عج) به نمایش گذاشته اند.

سازمان منطقه آزاد ارس نیز با برنامه ریزی و تدارک جشن های سرور در پارک ها و اماکن گردشگری با دعوت از هنرمندان و خوانندگان نام آشنا سعی در ایجاد شور و شادی در گردشگران دارد.