- پایگاه اطلاع رسانی موج ارس جلفا - https://mojearasejolfa.ir -

مردم شهرستان جلفا در روز جهانی قدس حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و غزه اعلام کردند

به گزارش موج ارس جلفا [1]، مردم ولایت مدار و روزه دار شهرستان جلفا روز جمعه همگام با مردم سراسر کشور با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس از مردم مظلوم فلسطین و غزه حمایت کردند.

مردم شهرهای جلفا، هادیشهر و سیه رود با حضور گسترده و کم نظیر خود در این راهپیمایی بار دیگر با آرمان های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق نمودند.

مردم مؤمن و انقلابی هادیشهر در این راهپیمایی عظیم و گسترده با طی مسیرهای از پیش تعیین شده به میعادگاه نماز جمعه این شهر رسیده و در طول مسیر با مشت های گره کرده خود مظلومیت مردم فلسطین و غزه و ظلم و ستم رژیم صهیونیستی را فریاد زدند.

راهپیمایان همچنین با سردادن شعارهای «یا ایها المسلمون اتحدو اتحدو»، «حمایت از فلسطین سفارش امام است عزت ما مسلمین در سایه قیام است»، «اسلام و فلسطین پیروز است اسراییل و آمریکا نابود است»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» مسلمانان جهان را به اتحاد برای رهایی قدس شریف فرا خواندند.

برخی از جوانان این شهرستان با به آتش کشیدن پرچم های آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی، خشم و انزجار خود را از جنایت های این مدعیان دروغین دموکراسی و حقوق بشر به نمایش گذاشتند.

همچنین ماکت نماد شیطانی «ابلیسک» که یکی از ۷ نماد مهم و مقدس شیطان پرستان و فراماسونری است و دیش ماهواره به عنوان ابزاری که امروزه به جنگ فرهنگی خانواده های مسلمان ایرانی آمده است، نیز به آتش کشیده شد.

مردم روزه دار هادیشهر در پایان این راهپیمایی و با حضور در مصلی وحدت، قطعنامه سراسری را قرائت و ضمن ابراز تنفر و انزجار خود از رژیم اشغالگر قدس و استکبار جهانی، پشتیبانی و حمایت همه جانبه خود را از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین اعلام کردند.