- پایگاه اطلاع رسانی موج ارس جلفا - https://mojearasejolfa.ir -

رژیم صهیونیستی پاسخ جنایت های خود را در راهپیمایی روز جهانی قدس گرفت

به گزارش موج ارس جلفا [1]، حجت الاسلام والمسلمین علی انتظاری در خطبه های امروز نماز جمعه جلفا اظهار کرد: حدود ۶۷ سال است که رژیم صهیونیستی سرزمین فلسطین را اشغال و مردم این کشور را از خانه و کاشانه خود آواره کرده است.

وی با اشاره به سکوت مجامع مختلف جهانی و حمایت آمریکا و برخی دول غربی از جنایت های رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: رفتار سلطه گران اثبات می کند که آنها به حقوق بشر و انسانیت هیچ اعتقادی ندارند و سکوتشان به منزله همدستی آنان با انجام و ادامه این جنایت ها است.

امام جمعه جلفا تصریح کرد: رهبر کبیر انقلاب اسلامی آخرین جمعه ماه رمضان را روز جهانی قدس یعنی روز حیات اسلام نام گذاری کردند و در این روز بزرگ همه مسلمان با وحدت و اتحاد آزادی نخستین قبله مسلمان را فریاد می کشند.

وی گفت: امسال نیز مسلمانان جهان بویژه مردم مسلمان و روزه دار ایران اسلامی با حضور گسترده و کم نظیر در این راهپیمایی ضمن اعلام انزجار و نفرت از رژیم صهیونیستی و آمریکا از مردم مظلوم فلسطین و غزه حمایت کرده و اعلام داشتند که در برابر توطئه های مستکبران و صهیونیسم همیشه ایستادگی خواهند کرد.

بر اساس این گزارش، مردم ولایت مدار و روزه دار شهرستان جلفا همزمان با آخرین جمعه ماه رمضان با حضور گسترده و کم نظیر در راهپیمایی روز جهانی قدس با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسراییل» و «اسلام و فلسطین پیروز است اسراییل و آمریکا نابود است» جنایت های رژیم جعلی صهیونیستی در نوار غزه را محکوم و حمایت خود را از مردم بی دفاع فلسطین اعلام کردند.