- پایگاه اطلاع رسانی موج ارس جلفا - https://mojearasejolfa.ir -

یادواره ۱۷ شهید کربلای پیرانشهر شهرستان جلفا برگزار شد

به گزارش موج ارس جلفا [1]، یادواره شهدای عملیات رمضان و ۱۷ شهید کربلای پیرانشهر شهرستان جلفا در فضایی آکنده از عطر و یاد شهدا و با حضور خانواده های معظم شهدا، مسئولان، بسیجیان، رزمندگان دوران دفاع مقدس و اقشار مختلف مردم در مسجد گرگر علیا هادیشهر برگزار شد.

سردار علی حق بیگی در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام گفت: امام راحل با یاری یاران وفادارش و مردم غیور ایران توانست حکومت ظالمانه شاهنشاهی را از بین ببرد و حکومت اسلامی را احیا کند.

وی ادامه داد: دشمنان اسلام و استکبار که توانایی دیدن برپایی حکومت دینی را نداشتند با به راه انداختن جنگ توسط صدام ملعون تلاش کردند تا این حکومت را براندازند.

حق بیگی تصریح کرد: اما ملت غیور ایران با رشادت تمام گوش به فرمان امام (ره) دادند و از بیش از ۱۳۰۰ کیلومتر مرز با کشور عراق جانانه دفاع کردند و اجازه نداند وجبی از خاک عزیزمان به دست بعثی ها بیفتد.

وی گفت: رزمندگان و شهدای اسلام از بلندترین و سردترین مناطق کردستان تا پست ترین و گرم ترین مناطق خوزستان با جان خود دفاع کردند و ما نیز وظیفه داریم تا اگر تهاجمی به خاک کشور شود به پشتوانه همین شهدا و با الهام از آنها از کشور خود دفاع کنیم.

سردار حق بیگی بیان کرد: شهدا کار حسینی کردند و مظلومانه شهید شدند و ما نیز وظیفه داریم تا راه را زینبی برویم و پیام شهدا را به همه جهانیان برسانیم.

وی با بیان اینکه عزت ما با شهداس خاطرنشان کرد: جوانان باید هدف و راه شهدا را کاملاً بشناسند چرا که وظیفه رساندن پیام شهدا اکنون بر عهده جوانان است و باید این وظیفه را به بهترین نحوه انجام دهند.

سردار علی حق بیگی در پایان گفت: شهدا مطیع امر ولی و رهبر خود بودند و ما نیز باید گوش به فرمان ولی زمان خود یعنی امام خامنه ای (مدظله العالی) باشیم چرا که رشد و توسعه و سعادت ما در گروه اطاعت از رهبری است.

گفتنی است خاطره گویی و مداحی از دیگر برنامه های اجرا شده در یادواره شهدای عملیات رمضان و ۱۷ شهید کربلای پیرانشهر شهرستان جلفا بود.