این صفحه را چاپ کن!
۸۷ میلیارد ریال برای اجرای سه طرح هادی در جلفا هزینه می شود

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی گفت: اعتباری معادل 87 میلیارد ریال برای اجرای سه طرح هادی در روستاهای زاویه، دوزال و ایری سفلی شهرستان جلفا هزینه می شود.

به گزارش موج ارس جلفا به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی، قربان محمدی روز سه شنبه در بازدید از طرح های عمرانی بنیاد مسکن جلفا، افزود : با بهره برداری از این طرح ها بیش از ۸۰۰ خانوار به صورت مستقیم از مزایای آن بهره مند خواهند شد.

وی اظهار کرد : تا کنون در روستاهای دوزال، زاویه و ایری سفلی بیش از ۷۳۰ فقره سند مالکیت روستایی صادر شده و بیش از ۴۰۰ واحد مسکونی نیز با استفاده از تسهیلات طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی احداث شده است.

محمدی گفت : با هماهنگی بخشداران، دهیاران و مشارکت مردم در سالجاری شاهد اجرای طرح های عمرانی بیشتری در روستاها خواهیم بود و از دهیاران درخواست داریم در نگهداری طرح های عمرانی اجرا شده اهتمام و تلاش بیشتری نمایند.

وی هدف بنیاد مسکن را خدمت رسانی بیشتر و مطلوب تر به مردم به خصوص روستائیان دانست و اضافه کرد : تحقق این هدف مستلزم حمایت مسئولان، تخصیص اعتبارات مناسب و به موقع در جهت عمران و آبادانی روستاها و تسریع در روند عملیات اجرایی پروژه های عمرانی است.

کلمات کلیدی :

اگر این مطلب را مفید ارزیابی کردید لطفاً به اشتراک بگذارید :