این صفحه را چاپ کن!
سخنگوی سازمان منطقه آزاد ارس: رشد اقتصادی منطقه آزاد ارس فراتر از انتظارات است

سخنگوی سازمان منطقه آزاد ارس با بیان اینکه رشد اقتصادی این منطقه فراتر از انتظارات است، گفت: سرمايه سرمايه‌گذاران و درخت اقتصادی منطقه آزاد ارس در حال رشد و شکوفايی و به بار نشستن است.

به گزارش موج ارس جلفا، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس در گفتگوی اختصاصی با پایگاه اطلاع رسانی موج ارس جلفا برآیند کلی از فعالیت ۴ ماهه این سازمان ارائه کرد و گفت: در منطقه آزاد ارس هر رویدادی که اتفاق می‌افتد، تبدیل به خبر می‌شود و رشد خبری منطقه در فروردین ۹۴ نسبت به فروردین ۹۳، ۱۲۸ درصد بوده که این نشان از تلاش بی‌وقفه همکاران می باشد.

مختار خوش‌پیمان ادامه داد: در اردیبهشت و خرداد ۹۴ نسبت به خرداد و اردیبهشت ۹۳، ۶۵ و ۷۵ درصد رشد خبری داشته‌ایم که این خبرها در حوزه‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری، فرهنگی، عمرانی، مناقصه و سایر اخبار بوده است.

وی عامل به وجود آمدن این شرایط را بلوغ سرمایه‌گذاران منطقه دانست و گفت: سرمایه سرمایه‌گذاران و درخت اقتصادی منطقه آزاد ارس در حال رشد و شکوفایی و به بار نشستن است.

سخنگوی سازمان منطقه آزاد ارس تصریح کرد: این منطقه با الگوگیری و ارزیابی عملکرد سایر مناطق آزاد در مسیر اهداف از پیش تعیین شده مناطق آزاد که پردازش تولید و صادرات می‌باشد حرکت می‌کند که براساس این موضوع ۲۰ درصد صادرات استان از منطقه می‌باشد و در حال حاضر ۹۶ واحد فعال تجاری و صنعتی در منطقه وجود دارد.

وی افزود: منطقه آزاد ارس ۱۷ پروژه در حال اجرا و ۱۹۶ واحد صنعتی در حال راه‌اندازی دارد و در بحث واحدهای تجاری هم به دنبال جذب برندهای برتر جهانی می‌باشد.

خوش‌پیمان با بیان اینکه برنامه و اولویت اصلی منطقه در تأمین زیرساخت‌ها می‌باشد گفت: درآمدهای منطقه به زیرساخت‌های اساسی تعلق می‌گیرد که محصول آن تا چند سال آینده به بار خواهد نشست.

وی ادامه داد: منطقه آزاد ارس برنامه ویژه‌ای هم برای زیرساخت‌های تفریحی و گردشگری داشته و به دنبال جذب سرمایه‌گذار در این زمینه می‌باشد.

مدیرکل روابط‌عمومی سازمان منطقه آزاد ارس خاطرنشان کرد: روابط‌عمومی‌های امروزی با توجه به پیشرفت‌های تکنولوژی و نیازهای مخاطبان باید با ساختار همگن حرکت کنند و منطقه آزاد ارس با توجه به این موضوع موفق به کسب نشان تعالی روابط عمومی های کشور در چهارمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی های ایران که در تیرماه ۹۴ برگزار گردید، شده است.

وی افزود: روابط عمومی باید پژوهش محور باشد و با توجه به نیازهای مخاطبان برنامه‌ریزی کند و به سمت تولید فکر و محتوا برود که بدین منظور منطقه آزاد ارس برنامه های ویژه ای را به صورت جامع مدنظر دارد.

سخنگوی سازمان منطقه آزاد ارس گفت: ارس نابغه ۱۰ ساله است و تنها مانع پیشرفت ارس عوامل فرهنگی و نگاه‌های جزیره‌ای خواهد بود و همه باید برای رفع این موانع مسلح به تفکر جهانی باشیم که عامل پیشرفت این سازمان و کشور را فراهم خواهد آورد.

وی تصریح کرد: مسلح شدن به تفکر جهانی به معنی کنار گذاشتن ارزش‌های خود نیست، بلکه باید ارزش‌های خودمان را جهانی کنیم و منطقه آزاد ارس بهترین فرصت برای کار فرهنگی و جهانی کردن ارزش‌ها می‌باشد.

مختار خوش‌پیمان در پایان ارس را سرزمین فرهنگ، صنعت و اقتصاد با مردمانی با فرهنگ و سرمایه‌گذارانی جهادگر توصیف کرد و افزود: باید با مدیریت جهادی و تکیه بر اقتصاد مقاومتی برای پیشرفت ارس بی‌وقفه کار و تلاش کرد.

کلمات کلیدی :

اگر این مطلب را مفید ارزیابی کردید لطفاً به اشتراک بگذارید :