این صفحه را چاپ کن!
خبرنگاران چشم بیدار جامعه هستند

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی جلفا خبرنگار را چشم بیدار جامعه قلمداد کرده و گفت: این خبرنگار است که با تلاش و کوشش خود واقعیت ها را بیان کرده و به جامعه دیدگاه می‌بخشد.

به گزارش موج ارس جلفا، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی جلفا در مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان جلفا، با گرامیداشت و تبریک این روز به خبرنگاران، خبرنگار را چشم بیدار جامعه قلمداد کرده و گفت: این خبرنگار است که با تلاش و کوشش خود واقعیت ها را بیان کرده و به جامعه دیدگاه می‌بخشد.

دکتر محمدحسین صادقی با توجه به اینکه رسالت خبرنگار آگاهی و هدایت جامعه بشری است، اظهار کرد: خبرنگار انسانی شریف و فرهیخته است که به مدد قلم پاک و توانای خود به عنوان وجدان بیدار جامعه پرچم بیداری و آگاهی را بدست گرفته و فراهم آورنده پیشرفت و توسعه و تعالی جامعه است.

سرپرست واحد بین‌المللی جلفا رسانه را به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان و بالعکس دانسته و آن را عامل انتقال عملکرد مسئولان به مردم و همچنین خواسته‌ها و نیازهای مردم به مسئولان ارزیابی کرده، گفت: در همین راستا رسانه‌ها باید با توجه به رسالت خود از جایگاه و اقدامات مؤثر دانشگاه آزاد اسلامی دفاع کرده و واقعیت‌ها را بیان کنند.

وی موفقیت دانشگاه آزاد اسلامی را به عنوان مولود انقلاب اسلامی در جذب نیروهای جوان و جلوگیری از خروج نخبگان و اشتغال‌زایی قابل تحسین دانسته و عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان توانسته است با به دوش کشیدن بیش از ۵۰ درصد بار آموزش عالی کشور تا به امروز افزون بر ۵ میلیون دانش‌آموخته تربیت کند.

صادقی همچنین از کارنامه درخشان این واحد دانشگاهی در کسب عناوین ممتاز ورزشی و فرهنگی قرآنی شهرستان، استان و کشور خبر داد.

وی افزود: کسب عنوان قهرمانی لیگ دسته دو صعود به لیگ دانشگاه آزاد اسلامی در رشته والیبال به سرپرستی واحد بین المللی جلفا و به نمایندگی از دانشگاه آزاد اسلامی استان افتخاری بود که اخیراً به کارنامه درخشان این واحد دانشگاهی اضافه شد.

سرپرست واحد بین‌المللی جلفا در ادامه این مراسم با تشریح وضعیت این واحد دانشگاهی از توسعه آموزش کیفی و همچنین ایجاد رشته‌های جدید در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری در این دانشگاه خبر داد و گفت: هم اکنون دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی جلفا در ۶۱ رشته فعال دانشجو می پذیرد.

صادقی افزود: ۷ رشته کاردانی پیوسته، ۱۴ رشته کاردانی ناپیوسته، ۱۳ رشته کارشناسی پیوسته، ۱۶ رشته کاردانی به کارشناسی، و ۱۱ رشته کارشناسی ارشد در این دانشگاه فعال بوده و در تمامی رشته ها به جز رشته های کارشناسی ارشد پذیرش دانشجو بدون آزمون امکان پذیر است.

وی افزود: دانشگاه آزاد واحد بین المللی جلفا با بیش از سه هزار نفر فارغ التحصیل در مقاطع مختلف تحصیلی برنامه های مدونی برای تقویت رشته ها و آموزش های تحصیلات تکمیلی داشته که لازمه کمک خبرنگاران شهرستان جهت پوشش و اطلاع رسانی برای اطلاع عموم خواهیم بود.

محمدحسین صادقی از حمایت‌های بی‌دریغ امام جمعه و فرماندار شهرستان و همچنین از توجه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس به این واحد دانشگاهی تشکر کرد.

در ادامه این جلسه خبرنگاران نیز با توجه به جایگاه ویژه و تأثیرگذار دانشگاه آزاد اسلامی در رویدادهای مهم علمی کشور از حضور واحد بین‌المللی جلفا را در تمامی صحنه‌های علمی و فرهنگی و اجتماعی تشکر کردند.

مراسم تجلیل از خبرنگاران به همت روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی جلفا و با حضور هیئت رئیسه این واحد دانشگاهی برگزار شد که اهدای لوح سپاس با تقدیم هدایا به خبرنگاران حاضر در جلسه پایان بخش این مراسم در سالن کنفرانس واحد بین‌المللی جلفا بود.

کلمات کلیدی :

اگر این مطلب را مفید ارزیابی کردید لطفاً به اشتراک بگذارید :