این صفحه را چاپ کن!
احداث مدرسه ۱۲ کلاسه در هادیشهر اساسی‌ترین نیاز آموزش و پرورش است

مدیر آموزش و پرورش شهرستان جلفا گفت: اساسی ترین نیاز و مشکل آموزش و پرورش این شهرستان احداث و ساخت مدرسه 12 کلاسه در هادیشهر است.

به گزارش موج ارس جلفا، جلسه بررسی و رفع مشکلات مدارس شهرستان جلفا با حضور معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور، نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان جلفا و سایر مدیران دستگاه های اجرایی این شهرستان در محل فرمانداری جلفا برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان جلفا در این جلسه بیان کرد: کمبود مراکز آموزشی در شهرستان جلفا یکی از مشکلاتی است که باید بیش از پیش مورد توجه مسئولان و خیران قرار گیرد.

اباذر کاظمی افزود: در کنار مشکلاتی که هست، نیاز به احداث و ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه و ۸ کلاسه در هادیشهر و سیه رود به شدت احساس می شود.

وی مشکل عمده دیگر مدارس شهرستان جلفا را نبود استخر برای دانش آموزان عنوان کرد و گفت: استخر موجود در هادیشهر به دلیل واگذاری به بخش خصوصی خدماتی برای دانش آموزان ارائه نمی کند.

وی اظهار کرد: در صورت حل مشکلات و بهره مندی از ظرفیت های موجود در شهرستان جلفا، مدارس این شهرستان می توانند آیینه تمام نمای کشور شوند.

مدیر آموزش و پرورش جلفا در پایان خواستار رسیدگی به مسائل و مشکلات زیر از سوی معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور شد:

۱- آماده سازی و تکمیل و تحویل مدرسه شمس تبریزی تا اول مهر سال ۹۴

۲- آماده سازی و تکمیل و تحویل مدرسه خیرساز تا ۱۳ آبان ماه سال ۹۴

۳- رسیدگی و حل و فصل مسائل مربوط به سرمایشی و گرمایشی مدارس شهرستان

۴- پیگیری تخریب و بازسازی مدارس روستایی لیوارجان و ایری از بنیاد برکت توسط نماینده شهرستان و رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور

۵- تخریب و بازسازی مدرسه ابتدائی باهنر هادیشهر

۶- پیگیری مدرسه مسکن مهر شمال و جنوب هادیشهر توسط نماینده شهرستان و رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور از قائم‌ مقام طرح مسکن مهر

۷- تکمیل سالن ورزشی حضرت رقیه (س) تا ۱۳ آبان ماه

۸- احداث مدرسه ای در روستای شجاع از محل بنیاد برکت

کلمات کلیدی :

اگر این مطلب را مفید ارزیابی کردید لطفاً به اشتراک بگذارید :