- پایگاه اطلاع رسانی موج ارس جلفا - https://mojearasejolfa.ir -

پیشرفت و توسعه منطقه آزاد ارس در گرو همکاری رسانه های محلی است

به گزارش موج ارس جلفا [1]، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در نشست خبری با خبرنگاران محلی گفت: یکی از ویژگی های خبرنگاران واسطه گری بین مردم و مسئولان بوده و خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مدیران می باشند.

محسن خادم عرب باغی با بیان اینکه خبرنگار باید امانت‌دار مردم باشد و واقعیت‌ها را به گوش آن‌ها برساند، افزود: امانت داری در خبرنگاری باید مورد توجه قرار گیرد و حرکت رسانه باید در مسیر مطالبه مردمی تعریف شود.

وی خاطرنشان کرد: رسالت خبرنگاران محلی سنگین تر از سایر خبرنگاران می باشد، خبرنگاران محلی به پتانسیل ها، امکانات و مشکلات بیشتر آگاهی دارند و آنها را می توانند بهتر بازگو کنند و در پیشرفت و توسعه منطقه سهیم باشند.

عرب باغی اظهار کرد: رسانه ها همچنین نقش بسزایی در فرهنگ سازی دارند و با قدرت قلم خود قادر هستند سطح فرهنگ مردم را افزایش دهند و با این کار قدم بزرگی در راستای پیشرفت منطقه انجام دهند.

وی با اشاره به توسعه روز افزون منطقه آزاد ارس ادامه داد: فرهنگ سازی نیاز اساسی پیشرفت و توسعه منطقه آزاد ارس می باشد و رسانه ها باید در در همین راستا اقدامات زیادی انجام دهند.

مدیرعامل منطقه آزاد ارس عنوان کرد: با توجه به آغاز هفته دولت در ماه آینده منطقه آزاد ارس ۴۰ پروژه با اعتبار بالغ بر ۴۴ میلیارد تومان را افتتاح خواهد کرد که مطمئناً پوشش خبری مناسب و مطلوبی داده خواهد شد.

در پایان این نشست با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از خبرنگاران محلی منطقه آزاد ارس تقدیر به عمل آمد.