این صفحه را چاپ کن!
وعده مدیرعامل منطقه آزاد ارس در خصوص تأسیس باشگاه خبرنگاران ارس/ شورای اطلاع رسانی ارس تشکیل شد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در نخستین نشست شورای اطلاع رسانی ارس گفت: منطقه آزاد ارس در پی تأسیس باشگاه خبرنگاران برای خبرنگاران بومی می باشد تا با استفاده از علوم و تجهیزات به روز دنیا بتوانند اخبار و اطلاعات منطقه را به بهترین شکل انتشار دهند.

به گزارش موج ارس جلفا، شورای اطلاع رسانی ارس با هدف انسجام، ساماندهی و ارتباط بهتر و بیشتر اصحاب رسانه و مطبوعات محلی با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس تشکیل شد.

این شورا با عضویت ۱۶ تن از خبرنگاران رسانه ها و مطبوعات محلی منطقه آزاد ارس و اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس فعالیت خود را آغاز کرد.

مدیرعامل منطقه آزاد ارس در نخستین نشست این شورا با اشاره به شرایط ویژه منطقه آزاد ارس گفت: با توجه به پیشرفت و توسعه منطقه آزاد ارس مردم ایران و جهان به دنبال دسترسی سریع و صحیح به اخبار و اطلاعات موجود در منطقه هستند.

محسن خادم عرب باغی افزود: حضور خبرنگارن بومی در ارس حرکتی رو به جلو محسوب می شود و باید این خبرنگاران را به علوم روز دنیا مجهز کنیم و شرایط استفاده از آموزش های ویژه رسانه ای را برای آنها فراهم کنیم.

وی ادامه داد: به همین خاطر منطقه آزاد ارس در پی تأسیس باشگاه خبرنگاران برای خبرنگاران بومی می باشد تا با استفاده از علوم و تجهیزات به روز دنیا بتوانند اخبار و اطلاعات منطقه را به بهترین شکل انتشار دهند.

در این نشست خبرنگاران محلی با بیان نظرات و پیشنهادات خود خواهان بهبود وضعیت اطلاع رسانی از اخبار و رویدادهای سازمان، برگزاری نشست خبری دوره ای با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس و کمک به تجهیز بیشتر به وسایل ارتباطی شدند.

همچنین بر پیگیری مستمر اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس در خصوص وعده مدیرعامل این سازمان مبنی بر تأسیس باشگاه خبرنگاران ارس تأکید شد.

خبرنگاران حاضر در این نشست، مقصود هوشمند، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) در شهرستان جلفا را به عنوان اولین دبیر شورای اطلاع رسانی ارس انتخاب کردند.

کلمات کلیدی :

اگر این مطلب را مفید ارزیابی کردید لطفاً به اشتراک بگذارید :