- پایگاه اطلاع رسانی موج ارس جلفا - https://mojearasejolfa.ir -

منطقه آزاد ارس به قطب تولید و صادرات کشور تبدیل می شود

به گزارش موج ارس جلفا [1]، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در نشست مشترک با وزیر کشور گفت: منطقه آزاد ارس یکی از مناطقی است که همسو و در راستای سیاست های تشکیل مناطق آزاد حرکت می کند.

محسن خادم عرب باغی تأکید کرد: همدلی و هماهنگی خوبی میان منطقه آزاد ارس با ادارات و ارگان ها وجود دارد که این به نوبه خود زمینه ساز پیشرفت و توسعه منطقه آزاد ارس گردیده است.

وی افزود: با حضور و فعالیت بیش از ۲۵۰۰ واحد تولیدی، صنعتی، کشاورزی و سرمایه گذاری در منطقه آزاد ارس، در آینده ای نزدیک این منطقه به قطب تولید و صادرات کشور تبدیل خواهد شد.

عرب باغی همچنین در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اینکه ارس صنعتی ترین و سرمایه پذیرترین منطقه آزاد کشور است، گفت: با توجه به سرعتی که در ایجاد و گسترش صنعت در منطقه آزاد ارس وجود دارد، اکنون نیروی اشتغال در منطقه آزاد ارس منفی است و صاحبان صنایع نیروی کار خود را از شهرهای اطراف جذب می نمایند و این نشان از توسعه و پیشرفت و بالندگی روز افزون ارس دارد.

شایان ذکر است امروز وزیر کشور به همراه استاندار آذربایجان شرقی و فرماندهی پلیس مرزبانی استان ضمن حضور در شهرستان جلفا و منطقه آزاد ارس از پایانه مرزی و پل چوبی جلفا بازدید نمودند.