- پایگاه اطلاع رسانی موج ارس جلفا - https://mojearasejolfa.ir -

نخستین نشست کتابخوان در شهرستان جلفا برگزار می شود

به گزارش موج ارس جلفا [1]، رئیس اداره کتابخانه های شهرستان جلفا در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی موج ارس جلفا گفت: چهلمین نشست کتابخوان کشوری و اولین نشست کتابخوان شهرستان جلفا اول شهریور ماه با مشارکت کتابداران، نویسندگان و فعالین فرهنگی در جلفا برگزار می شود.

سعید مفضفی یامچی افزود: سلسله نشست های کتابخوان در راستای مطالبه دبیرکل محترم نهاد کتابخانه ها مبنی بر ضرورت مطالعه توسط کتابداران و ترویج فرهنگ مطالعه به صورت ماهانه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: نشست کتابخوان نشست به اشتراک گذاری کتاب های خوانده شده است و اشخاصی که از قبل اعلام آمادگی کرده اند در این نشست ها درباره کتاب هایی که خوانده اند و خواندن آن را به دیگران پیشنهاد می کنند صحبت می کنند.

مفضفی یامچی با اشاره به نحوه برگزاری این نشست گفت: در این نشست، که به صورت صمیمی و به دور از تشریفات اداری برگزار خواهد شد، دوازده نفر و هر کدام به مدت هفت دقیقه به معرفی کتاب مورد نظر خود خواهند پرداخت.

وی در خصوص نحوه اعلام آمادگی و ثبت نام برای شرکت در این نشست ها بیان کرد: ثبت نام از طریق پورتال اداره کل و همچنین کتابخانه های عمومی شهرستان صورت گرفته و زمان بندی و برنامه شرکت علاقمندان در این نشست از سوی دبیرخانه نشست کتابخوان اطلاع رسانی خواهد شد.

رئیس اداره کتابخانه های شهرستان جلفا در پایان با اشاره به زمان اولین نشست کتابخوان شهرستان جلفا گفت: اولین جلسه نشست کتابخوان شهرستان جلفا روز یکشنبه، اول شهریور ماه، از ساعت ۱۰ الی ۱۲ در سالن اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی این شهرستان برگزار خواهد شد که شرکت در این نشست برای عموم آزاد است.