این صفحه را چاپ کن!
۱۰ طرح عمرانی شهرستان جلفا در هفته دولت به بهره برداری می رسد

فرماندار شهرستان جلفا از افتتاح 10 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 210 میلیارد ریال در سطح این شهرستان همزمان با هفته دولت خبر داد.

به گزارش موج ارس جلفا، فرماندار شهرستان جلفا در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی موج ارس جلفا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت، شهیدان رجائی و باهنر؛ به تشریح برنامه های هفته دولت در این شهرستان پرداخت.

زاهد محمودی با بیان اینکه ۱۰ پروژه بخش عمرانی شهرستان برای هفته دولت آماده بهره برداری است، افزود: برای اجرای این تعداد پروژه در سطح شهرستان بالغ بر ۲۱۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی ادامه داد: این طرح ها شامل بهره برداری از تقاطع غیر هم سطح جنوب هادیشهر، ساماندهی سه راهی پلیس راه – هادیشهر، بهره برداری از مجتمع آبرسانی به چهار روستای بخش مرکزی، برق رسانی به شهرک صنعتی و آغاز بکار این شهرک، خدمات رفاهی گردشگری برای گردشگران و اجرای طرح های روستایی است.

محمودی اظهار کرد: چندین طرح عمرانی نیز توسط سازمان منطقه آزاد ارس در سطح شهرستان اجرا شده که در این هفته افتتاح می شوند.

فرماندار جلفا اصلاح، بازسازی و آسفالت جاده مرزی منتهی به کلیسای سنت استپانوس، بهره برداری از روشنایی دریاچه تفریحی پارک کوهستان، برق رسانی به مجتمع نوردوز را از جمله این طرح ها برشمرد.

محمودی با بیان اینکه جامعه هدف اجرای طرح های عمرانی مردم هستند، اظهار کرد: باید در کنار بهره برداری از طرح های عمرانی، دستاوردهای دولت تدبیر و امید نیز برای اقشار مختلف جامعه تبیین شود.

وی افزود: در ارایه گزارش از عملکرد دولت به مردم به هیچ وجه دنبال آمارسازی نبوده و گزارش اقدامات انجام شده به عنوان یکی از رویکردهای اصلی برنامه های هفته دولت امسال به اطلاع مردم شریف شهرستان می رسد.

فرماندار شهرستان جلفا دیدار کارگزاران و مدیران شهرستان با امام جمعه، غبارروبی مزار شهدا، تجلیل از کارمندان و مدیران نمونه، دیدار از خانواده های شهدا و کارمندان ایثارگر و برگزاری مراسم یادبود شهیدان رجایی و باهنر را از برنامه های هفته دولت امسال این شهرستان بر شمرد.
زاهد محمودی اظهار کرد: رویکرد اصلی برنامه های هفته دولت فرهنگی، اجتماعی است و در این زمینه دیدارهای عمومی مدیران دستگاه های اجرایی برای آگاهی بخشی عمومی از دستاوردهای دولت یازدهم به ویژه در حوزه هایی همچون مهار تورم، دیپلماسی خارجی و نظام سلامت در سطح شهرها و روستاهای شهرستان برگزار می شود.

وی پاسخگویی مسئولان به سؤالات مردم در حوزه های مختلف طی نشست های صمیمی با مردم را گامی در جهت شفاف سازی اقدامات و دستاوردهای دولت در دو سال گذشته دانست.

کلمات کلیدی :

اگر این مطلب را مفید ارزیابی کردید لطفاً به اشتراک بگذارید :