این صفحه را چاپ کن!
اولین شعبه بانک حکمت ایرانیان در منطقه آزاد ارس افتتاح گردید

همزمان با هفته دولت اولین شعبه بانک حکمت ایرانیان در محل جنب پادگان نظامی جلفا افتتاح گردید.

به گزارش موج ارس جلفا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، حیدری مدیر شعب شمالغرب کشور در آیین افتتاح این شعبه گفت: این شعبه ۲۰۶ امین شعبه بانک حکمت ایرانیان است که در طول این شش سال افتتاح گردیده است.
وی گفت:نود درصد پرسنل شعبات بانک از فرزندان نظامی و ده درصد از بازنشستگان بانکهای دیگر هستند که خدمت زسانی به همه مردم شهرستان از جمله نیروی ارتش را در دستور کار خود دارد.
فرماندار شهرستان جلفا نیز در ادامه ضمن تبریک هفته دولت گفت: افتتاح بانک حکمت ایرانیان حرکتی در راستای پساتحریم و توسعه زیرساختهای اقتصادی منطقه آزاد ارس است.
محمودی در پایان با اشاره به اینکه در دوره پساتحریم تمام حرکتها را در مسیر توسعه زیرساختها سوق می دهیم افزود: ایجاد زیرساخت های اقتصادی، تاسیس بانکها و توسعه گردش پولی و بانکی درمنطقه آزاد ارس از مهمترین برنامه های جذب سرمایه و سرمایه گذار در منطقه آزاد ارس است.
گفتنی است این مراسم با حضور معاون و مدیران شعبه مرکزی و مدیر شعب شمالغرب کشور بانک حکمت ایرانیان، معاون اقتصادی و سرمایه گذاری، معاون توسعه مدیریت و مدیرکل حراست منطقه آزاد ارس، فرماندار و معاونین فرمانداری، فرماندهی هنگ مرزی، فرماندهی پادگان نظامی، فرماندهی انتظامی شهرستان جلفا برگزار گردید.

کلمات کلیدی :

اگر این مطلب را مفید ارزیابی کردید لطفاً به اشتراک بگذارید :