این صفحه را چاپ کن!
طرح هادی روستای زاویه شهرستان جلفا افتتاح شد

همزمان با هفته دولت طرح هادی روستای زاویه از توابع بخش مركزی شهرستان جلفا افتتاح و مورد بهره برداری اهالی روستا قرار گرفت.

به گزارش موج ارس جلفا، به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، طی مراسمی با حضور معاون عمرانی فرماندار شهرستان جلفا، بخشدار بخش مرکزی، مدیر بنیاد مسکن شهرستان جلفا، دهیار و اعضای شورای اسلامی و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان جلفا، طرح هادی روستای زاویه از توابع بخش مرکزی این شهرستان افتتاح و مورد بهره برداری اهالی روستا قرار گرفت.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان جلفا در مراسم بهره برداری از طرح های هادی روستایی اجرا شده توسط بنیاد مسکن در جلفا اظهار داشت: طرح هادی روستای زاویه یکی از این طرح هاست که با اعتباری حدود یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی اجرا شده است.

حامد احمدپور در ادامه به اقدامات صورت گرفته در قالب این طرح اشاره و تصریح کرد: عملیات زیرسازی و آسفالت روستای زاویه با اجرای طرح هادی در سطح معابر آن انجام و با بهره برداری از این طرح در هفته دولت حدود ۱۶۰ خانوار با جمعیتی ۹۵۰ نفری بصورت مستقیم از مزایای این طرح بهره مند شده اند.

وی در پایان گفت: تاکنون بیش از ۶۲ واحد مسکونی روستای زاویه با استفاده از تسهیلات طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی مقاوم سازی و  ۲۱۲ جلد سند مالکیت نیز در این روستا صادر شده است.

علیرضا یونسی معاون عمرانی فرماندار شهرستان جلفا نیز در این مراسم اظهار داشت: اجرای چنین طرح هایی علاوه بر عمران و آبادانی و توسعه اصولی و بهبود محیط روستا، موجب رونق صنعت گردشگری به مناطق روستایی شده و یا فراهم کردن بستر اقتصادی و توسعه فرهنگی و شناسایی مناطق تاریخی و گردشگری عامل پویایی اجتماعی جوامع روستایی خواهد بود.

کلمات کلیدی :

اگر این مطلب را مفید ارزیابی کردید لطفاً به اشتراک بگذارید :