این صفحه را چاپ کن!
نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی: شائبه قاچاق کالا در منطقه آزاد ارس کذب محض است

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی گفت: شائبه قاچاق کالا در منطقه آزاد ارس دروغ محض است و افرادی که این ادعاها را دارند باید برای سخنان خود مدرک ارائه دهند و سازمان های مربوطه نیز باید به شدت با قاچاق کالا در این منطقه مبارزه کنند.

به گزارش موج ارس جلفا، نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاح و کلنگ زنی پروژه های منطقه آزاد ارس مرکز نوردوز با اشاره به اینکه خدمات رسانی در راستای افزایش رفاه و آسایش عمومی یک وظیفه همگانی است، گفت: مدیران و مسئولان از تمامی توان و ظرفیت کاری و اداری خود برای ارائه بهترین خدمات به مردم استفاده کنند.

محمد حسن نژاد افزود: هر مسئولی که کاری انجام می دهد از بیت المال و از جیب خود مردم به آنها کمک می کند و هر فردی باید به میزان توان خود به دیگران کمک کرده و از مردم دوری نکند و فرصت خدمت به مردم را مغتنم بشمارد.

وی اظهار کرد: اجرای طرح های عمرانی و خدماتی در شهرستان همگی با مشارکت منطقه آزاد ارس بوده و وجود منطقه آزاد ارس در شهرستان یک امتیاز بزرگی بشمار می رود.

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: نمونه بارز این مشارکت و همکاری در پروژه های احداث آزادراه ها و بزرگراه های منتهی به منطقه و انتقال آب ارس به وضوح قابل مشاهده می باشد.

محمد حسن نژاد در این مراسم با انتقاد از عملکرد روابط عمومی سازمان منطقه آزاد ارس عنوان کرد: روابط عمومی سازمان منطقه آزاد ارس وظیفه دارد تا به شایعاتی که در منطقه وجود دارد پاسخ دهد ولی متأسفانه این مورد در عملکرد روابط عمومی این سازمان مشاهده نمی شود.

وی ادامه داد: در ماه های اخیر شایعاتی مبنی بر اینکه منطقه آزاد ارس تعطیل و یا دانشگاه های پردیس در منطقه جمع آوری شده است در بین مردم پیچیده است اما روابط عمومی منطقه برای پاسخ به این دست شایعات هیچ عکس العملی نشان نداده است.

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: کسانی که شایعه تعطیلی منطقه و جمع آوری پردیس ها را ایجاد کردند فقط بدنبال کسب درآمدهای کاذب و منافع شخصی هستند.

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در همین راستا افزود: سازمان منطقه آزاد ارس در چند سال اخیر میلیاردها تومان در حوزه عمران و آبادانی هزینه کرده است که در نوع خود بی نظیر می باشد.

محمد حسن نژاد تصریح کرد: در مورد دانشگاه پردیس نیز براساس قوانین دانشگاهی، دانشگاه دانشجو می پذیرد و عدم پذیرش دانشجو دلیل بر جمع آوری دانشگاه ها نیست.

وی خاطرنشان کرد: باید روابط عمومی سازمان منطقه آزاد ارس این موارد را اطلاع رسانی کرده و مردم را از عملکرد دولت و این سازمان آگاهی دهد.

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی در بخش پایانی سخنان خود گفت: شائبه قاچاق کالا در منطقه آزاد ارس نیز دروغ محض است و افرادی که این ادعاها را دارند باید برای سخنان خود مدرک ارائه دهند و سازمان های مربوطه نیز باید به شدت با قاچاق کالا در این منطقه مبارزه کنند.

کلمات کلیدی :

اگر این مطلب را مفید ارزیابی کردید لطفاً به اشتراک بگذارید :