این صفحه را چاپ کن!
همایش امر به معروف و نهی از منکر در جلفا برگزار شد

همایش امر به معروف و نهی از منکر با هدف نهادینه و فرهنگ‌‌سازی این فریضه الهی در شهرستان جلفا برگزار شد.

به گزارش موج ارس جلفا به نقل از ایکنا، احمد تقی‌پور، فرمانده سپاه شهرستان جلفا روز گذشته، هفتم دی در همایش امر به معروف و نهی ازمنکر که با حضور روحانیان، فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجیان این شهرستان برگزار شد بر احیا و اجرای این فریضه در جامعه اسلامی تأکید کرد و گفت: امر به معروف و نهی ازمنکر به معنای داشتن حساسیت قوی نسبت به حضور منکرات و حضور معروف‌‎ها درجامعه است و همه مردم باید به تکلیف خود عمل کنند و این فریضه باید در جامعه نهادینه و فرهنگ‌سازی شود.

در ادامه این آئین حجت‌‎الاسلام علیزاده، دادستان شهرستان جلفا نیز گفت: ملاک و ارزش یک جامعه در سایه فریضه امر به معروف و نهی از منکر است .

وی افزود: اگر این فریضه واجب در جامعه نهادینه نشود فساد جامعه را دربرمی‌گیرد و مساجد خالی می‌شود، نماز اقامه نمی‌‎شود و به‌درستی نمی‌توانیم در تربیت فرزندان نفش و تأثیر لازم را داشته باشیم .

حجت‌‎الاسلام علیزاده اظهار کرد: دشمن درصدد اجرای انواع توطئه‌‎ها علیه ملت ایران است ولی به برکت خون شهدا و وجود عالمان دینی در ایران اسلامی و توجهات حضرت ولیعصر(عج) و رهبری داهیانه رهبر فرزانه انقلاب هر روز بر اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی ایران افزوده می‎شود.

کلمات کلیدی :

اگر این مطلب را مفید ارزیابی کردید لطفاً به اشتراک بگذارید :