- پایگاه اطلاع رسانی موج ارس جلفا - https://mojearasejolfa.ir -

همایش امر به معروف و نهی از منکر در جلفا برگزار شد

به گزارش موج ارس جلفا [1] به نقل از ایکنا، احمد تقی‌پور، فرمانده سپاه شهرستان جلفا روز گذشته، هفتم دی در همایش امر به معروف و نهی ازمنکر که با حضور روحانیان، فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجیان این شهرستان برگزار شد بر احیا و اجرای این فریضه در جامعه اسلامی تأکید کرد و گفت: امر به معروف و نهی ازمنکر به معنای داشتن حساسیت قوی نسبت به حضور منکرات و حضور معروف‌‎ها درجامعه است و همه مردم باید به تکلیف خود عمل کنند و این فریضه باید در جامعه نهادینه و فرهنگ‌سازی شود.

در ادامه این آئین حجت‌‎الاسلام علیزاده، دادستان شهرستان جلفا نیز گفت: ملاک و ارزش یک جامعه در سایه فریضه امر به معروف و نهی از منکر است .

وی افزود: اگر این فریضه واجب در جامعه نهادینه نشود فساد جامعه را دربرمی‌گیرد و مساجد خالی می‌شود، نماز اقامه نمی‌‎شود و به‌درستی نمی‌توانیم در تربیت فرزندان نفش و تأثیر لازم را داشته باشیم .

حجت‌‎الاسلام علیزاده اظهار کرد: دشمن درصدد اجرای انواع توطئه‌‎ها علیه ملت ایران است ولی به برکت خون شهدا و وجود عالمان دینی در ایران اسلامی و توجهات حضرت ولیعصر(عج) و رهبری داهیانه رهبر فرزانه انقلاب هر روز بر اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی ایران افزوده می‎شود.