این صفحه را چاپ کن!
وقوع سرقت در شهرستان جلفا ۱۱ درصد کاهش یافت

فرمانده نیروی انتظامی جلفا با اشاره به کاهش 11 درصدی سرقت‌ها نسبت به مدت مشابه سال قبل گفت: وقوع سرقت با احساس امنیت مردم ارتباط مستقیم داشته و کاهش سرقت سبب افزایش ضریب احساس امنیت در آحاد مختلف جامعه می‌شود.

به گزارش موج ارس جلفا به نقل از تسنیم، کاظم دهقانی اظهار داشت: وقوع سرقت با احساس امنیت مردم ارتباط مستقیم داشته و کاهش سرقت سبب افزایش ضریب احساس امنیت در آحاد مختلف جامعه است.

وی افزود: با رصد اطلاعاتی و بررسی آمار و ارقام وقوع جرایم در آذرماه سال گذشته و شناسایی نقاط حساس، مهم و نقاط کور که تراکم سرقت در آن نقاط متمرکز بود موضوع کاهش سرقت در دستور کار قرار گرفت.

دهقانی گفت: پلیس همچنین در پی دستگیری مجرمان سابقه دار، بخصوص افراد معتاد که زمینه سرقت داشتند و احتمال انجام جرائم در آنان متصور بود داشته و دارد.

وی گفت: هدفمند کردن گشت‌های انتظامی، آموزش در مساجد و محافل همگانی، آموزش حضوری حشم داران، رانندگان، پارکبان‌ها و بکارگیری عوامل اطلاعاتی سبب شد تا شاهد روند رو به کاهش ۱۱ درصدی وقوع سرقت در سطح شهرستان باشیم.

فرمانده انتظامی شهرستان جلفا اظهار کرد: هر شخص می تواند با بکار گیری وسایل و لوازم بازدارنده سرقت در منزل، خودرو، موتورسیکلت و مغازه از قبیل دوربین مداربسته و گماردن نگهبان محله، نحوه درست نگهداری و حمل پول و اشیاء قیمتی و نحوه عبور از خیابان و نحوه گرفتن کیف و گوشی فرصت انجام سرقت توسط سارق یا سارقان را گرفته و سهم خود را در امنیت و آرامش جامعه ایفا کند.

کلمات کلیدی :

اگر این مطلب را مفید ارزیابی کردید لطفاً به اشتراک بگذارید :