- پایگاه اطلاع رسانی موج ارس جلفا - https://mojearasejolfa.ir -

سرمایه گذاران به دنبال مکان های امن و سودآور

به گزارش موج ارس جلفا [1]، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری آذربایجان شرقی در جلسه شورای اداری شهرستان جلفا با اشاره به اهمیت همدلی و هم زبانی گفت: مسئولین برای پیشرفت شهرستان باید با هم همدل و همزبان باشند و همدلی و هم زبانی رمز موفقیت در همه امور است.

احمد محمدزاده افزود: امام جمعه هر شهرستان، روح معنوی شهرستان است و با وجود امام جمعه نباید در هیچ شهرستانی بین مسئولین اختلاف به وجود آید.

وی با بیان اینکه سرمایه گذاران به دنبال مکان های امن برای سرمایه گذاری هستند، اظهار کرد: استان آذربایجان شرقی جزو امن ترین استان ها برای سرمایه گذاری است و حضور سرمایه گذاران خارجی و داخلی در استان مهر تاییدی بر این ادعا است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری آذربایجان شرقی تاکید کرد: حضور سرمایه گذاران در یک منطقه دو پیام امنیت و سود آوری آن منطقه را به همراه دارد و باید برای استفاده از این فرصت برنامه ریزی ویژه ای صورت پذیرد.

احمد محمدزاده عنوان کرد: توسعه صنعت گردشگری تاثیر بسزایی در توسعه استان دارد و خوشبختانه ظزفیت های خوبی در استان وجود دارد که سنت مهمان نوازی و اخلاق خوب مردم استان یکی از آن‌ها است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مهمان نوازی مردم استان سرمایه بزرگی است اما این کافی نیست و باید به توسعه زیرساخت هایی همچون هتل ها و مراکز اقامتی نیز توجه شود.