- پایگاه اطلاع رسانی موج ارس جلفا - https://mojearasejolfa.ir -

دشمنی ملت ایران با استکبار و آمریکا تمام شدنی نیست

به گزارش موج ارس جلفا [1]، امام جمعه شهرستان جلفا در خطبه های نماز جمعه این هفته، ضمن توصیه نمازگزاران به تقوای الهی، با اشاره به فرارسیدن ماه ذی الحجه و سالروز ازدواج امام علی (ع) با حضرت فاطمه (س) گفت: ازدواج مسئله بسیار مهمی است که در دین اسلام به آن تاکید زیادی شده است.

حجت الاسلام علی انتظاری افزود: معیار مناسب در ازدواج تقوا و ایمان طرفین می باشد و اگر افراد در انتخاب همسر معیار های دیگری مانند زیبایی و ثروت را ملاک قرار دهند کار درستی انجام نداده اند.

وی ادامه داد: از جمله عوامل بالا رفتن آمار طلاق در کشور، عدم توجه به معیارهای سفارش شده در اسلام و توجه به مادیات می باشد که لازم است والدین و جوانان به این مورد توجه کنند.

حجت الاسلام علی انتظاری در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به سالروز شهادت آیت الله مدنی خاطرنشان کرد: شهید مدنی از نخستین مجاهدانی بود که فعّالیّت سیاسی و اجتماعی خود را ستیز با فرقه گمراه بهائیت قرار داد.

وی تصریح کرد: آیت الله مدنی با سخنرانی های افشاگرانه و تحریم برق تولیدی کارخانه هایی که صاحب امتیاز آن بهائی ها بودند، شهر مذهبی آذرشهر را از لوث وجود استعمارگران پاک نمود.

امام جمعه شهرستان جلفا بیان کرد: این شهید بزرگوار پس از آشنایی با اندیشه های امام به وی ملحق شده و در راه مبارزه با حکومت طاغوت از هیج فعالیتی دریغ نکرد تا سرانجام مزد زحمات خود را گرفته و به فیض شهادت نائل می گردد.

حجت الاسلام علی انتظاری با اشاره به لزوم دریافت پیام این شهدا گفت: دشمن با ایجاد اندیشکده ها و مطالعات بسیار برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی پا پیش گذاشته است و باید با بصیرت این ضربه ها را خنثی کرد.

وی افزود: از جمله این موارد بحث توافق هسته ای می باشد که به وسیله رسانه ها و با تبلیغات زیاد قصد در سست کردن عقیده مردم نسبت به دشمنی با استکبار را دارد.

امام جمعه شهرستان جلفا با اشاره به ذوق زدگی برخی از شروع رابطه با آمریکا، خاطرنشان کرد: دشمنی ملت ایران با استکبار و آمریکا تمام شدنی نیست و هسته‌ای نباید بهانه‌ای برای ارتباط با آمریکا باشد زیرا تمام مشکلات ایران اسلامی از جمله کودتاها، ترورها، تهدیدها، خیانت ها و تحریم ها از سوی آمریکا بوده و شعار مرگ بر آمریکا به عنوان شعار اصلی ملت ایران همیشه پا برجا خواهد بود.

وی با بیان اینکه عده ای می گویند از خرید خودرو داخلی باید پرهیز شود، گفت: کارخانه های تولید خودرو داخلی ۱۲ درصد از بیکاری کشور را برطرف کردند و نخریدن خودروهای تولید داخل به معنی ضربه به اقتصاد و بیکاری عده ای زیادی از جوانان است.

حجت الاسلام علی انتظاری اظهار کرد: البته باید تولید کنندگان برای رفع مشکلات تمام تلاش خود را بکنند تا هرچه زودتر شاهد رونق بازار تولیدات داخل باشیم.

وی همچنین با انتقاد از توجه زیاد به صنعت گردشگری، سرمایه گذاران و مهمانان خارجی بیان کرد: اگر هزینه هایی که برای استقبال و پذیرایی از مهمانان خارجی و توجه به صنعت گردشگری خرج می شود، را صرف ایجاد کارخانه های تولیدی کنیم مشکل بیکاری عده ی زیادی از جوانان حل خواهد شد.