این صفحه را چاپ کن!
برگزاری جشن شکوفه ها در دبستان محسنیه هادیشهر

جشن شکوفه ها با حضور مسئولین این شهرستان در دبستان محسنیه هادیشهر برگزار شد.

به گزارش موج ارس جلفا، جشن شکوفه ها صبح امروز با حضور رئیس اداره آموزش و پرورش، رئیس شورای اسلامی شهر هادیشهر، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جلفا و سایر مسئولین شهرستان در دبستان محسنیه هادیشهر برگزار شد.

در این مراسم رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان جلفا با بیان اینکه نونهالان آینده سازان این مملکت هستند، گفت: نونهالان می توانند با دستان پر از مهر و محبت خود و با تعلیم و تربیت درست برگ زرین دیگری در تاریخ کشور رقم بزنند.

اباذر کاظمی اظهار کرد: تقارن هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس به این معناست که نسل آینده انقلاب درس شجاعت و فداکاری را یاد بگیرند و این رسالت بر عهده معلم است.

وی بیان کرد: مدرسه و خانواده مکمل یکدیگر هستند و خانواده ها باید آموزش و پرورش را در امر مدیریت و مسائل اخلاقی، جسمی و عاطفی دانش آموزان همراهی کنند.

اباذر کاظمی تصریح کرد: هر قدر ارتباط والدین با مدرسه بیشتر باشد، بر اساس یافته های علمی، میزان پیشرفت تحصیلی بچه ها بیشتر خواهد بود.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان جلفا افزود: تمام والدین ومسئولین باید در تمام زمینه همپا و همیار کودکان باشند و در هیچ زمینه‌ای آنان را تنها نگذارند چراکه آنان در آینده مسئولیت آموزشگاه‌ها و ادارات را در اختیار خواهند گرفت و باید سربلند و پیروز باشند.

کلمات کلیدی :

اگر این مطلب را مفید ارزیابی کردید لطفاً به اشتراک بگذارید :