- پایگاه اطلاع رسانی موج ارس جلفا - https://mojearasejolfa.ir -

برگزاری جشن شکوفه ها در دبستان محسنیه هادیشهر

به گزارش موج ارس جلفا [1]، جشن شکوفه ها صبح امروز با حضور رئیس اداره آموزش و پرورش، رئیس شورای اسلامی شهر هادیشهر، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جلفا و سایر مسئولین شهرستان در دبستان محسنیه هادیشهر برگزار شد.

در این مراسم رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان جلفا با بیان اینکه نونهالان آینده سازان این مملکت هستند، گفت: نونهالان می توانند با دستان پر از مهر و محبت خود و با تعلیم و تربیت درست برگ زرین دیگری در تاریخ کشور رقم بزنند.

اباذر کاظمی اظهار کرد: تقارن هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس به این معناست که نسل آینده انقلاب درس شجاعت و فداکاری را یاد بگیرند و این رسالت بر عهده معلم است.

وی بیان کرد: مدرسه و خانواده مکمل یکدیگر هستند و خانواده ها باید آموزش و پرورش را در امر مدیریت و مسائل اخلاقی، جسمی و عاطفی دانش آموزان همراهی کنند.

اباذر کاظمی تصریح کرد: هر قدر ارتباط والدین با مدرسه بیشتر باشد، بر اساس یافته های علمی، میزان پیشرفت تحصیلی بچه ها بیشتر خواهد بود.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان جلفا افزود: تمام والدین ومسئولین باید در تمام زمینه همپا و همیار کودکان باشند و در هیچ زمینه‌ای آنان را تنها نگذارند چراکه آنان در آینده مسئولیت آموزشگاه‌ها و ادارات را در اختیار خواهند گرفت و باید سربلند و پیروز باشند.